گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

اندر حکایات خخخخ

نمیدونم شما با این خخخخخخ کلنجار رفتین :)

باید بگم اگه رفتین خیلی بیکار بودین :/

ولی من از بچگی بودم :)

چون انگلیسی هم میخوندم میگفتم اینم نام آواس که ما داریم و خارجیا رو نیگا مثلا برای تعجب کردنشون میگن waw بعد ما برای خندیدن میگیم خخخخخخخ 

اصلا سالها بود که دنبال تعداد حروف خ در خخخخخخخخـــ بودم 

همش فک میکردم (تو همون بچگی رو عرض میکنم!) اینایی که مینویسن خخخخخخخ انگار پوست تخم آفتابگردون تو حلقاشون گیر کرده 

بچه تر که بودم نمیدونستم باید چه طوری بخونمش ... تاندوم زبونم میپوکید 

تا اینکه بزرگ شدم فهمیدم  خخخخخخخ یه مخففه! : خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی 

حالا هر کی از فلسفه خخخخخخ چیزی بیشتر بمونه بنویسه ما بدونیم آخر این خخخخخخ چیه؟

------------------------

یه اکتشاف بزرگ دیگه هم کردم

میدونین افریقایی ها

به جوراب مشکی چی میگن؟

.

.

.

میگن جوراب رنگ پا


.


.

نگید میدونستیم که دلخور میشم!!

تا اکتشافی دیگر، خدا یارو نگهدارتان

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
علی صفری
۰۳ شهریور ۱۹:۲۲
آقا جای خندیدم خندیدم خندیدم خندیدم خندیدم میگیم خخخخخخ

پاسخ :

ینی این همه تاکید؟ :/
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۳ شهریور ۱۹:۳۸
خیلی از خخخخخ بدم میاد ولی استفاده هم ازش زیاد میکنم ،،
کلا إز حرف خ بدم میاد
اخه چیز دیگه ای نبود برا خندیدن استفاده شه ،، 

افرین به اکتشافاتتون 😉🤗

پاسخ :

والا!
.
.
.
خواهش یور ولکام :)
Golshid Mohammadi
۰۹ شهریور ۰۹:۳۵
اکتشاف اولیتو نمیری تو انقد فک میکین خو معلومه ک همینه هر کشوری هم خخخخ مخصوص خودشو داره سرچ کنی تو نت میاره :دی
اکتشاف دومتم جالب بود :|

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان