گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

بخاری

اغا من یه سوالی همیشه زهنم رو درگیر کرده! 





شمام دقت کردین پشت بخاری گرم تر از جلوشه ! پس چرا بخاری رو برعکس نمیسازن که جلوش پشتش باشه؟ 


۶ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۰۳ شهریور ۲۰:۴۷
واقعا چرا؟!

پاسخ :

i dont know
علی صفری
۰۳ شهریور ۲۱:۰۰
1-برای زیبایی
2-فرق نمیکنه
3-اصلامثل افغانی هابایدبخاریووسطخونه نصب کرد وازحرارتش کامل نصیب شد.

پاسخ :

هوووم 3 بهترینه 
اطلاعات عمومیت عالیه پسر 
من نمیدونستم افغانیا همچین کاری رو میکنن
محمد مهدی
۰۳ شهریور ۲۱:۰۸
چه فرقی میکنه کودوم وری باشه بالاخره اتاقو گرم میکنه :)
راستی فوتوشاپ رو دیروز نصب کردم اون سایتی رو که رنگ های عجیب و غریب توش بود رو نمیفهمم چیکارش باید کرد

پاسخ :

ببین اون چیزی که من بهت گفتم شیوه استفاده از رنگهاس اون طراحی ای که توکرده بودی ، خب؟ رنگاش افسرده بود 
بهتره از ترکیب رنگهای توی این سایت که بهت معرفی کرده استفاده کنی

محمد مهدی
۰۳ شهریور ۲۱:۱۰
من با فوتوشاپ ور میرم تا یاد بگیرم اینجوری بهتر یاد میگیرم

پاسخ :

آها با ور رفتن 
بخدا بهترین شیوس 
آورین
سیّد محمّد جعاوله
۰۳ شهریور ۲۳:۱۲
سلام
فدای دل پر مهرتان دنبال شدید
متشکرم.

پاسخ :

منم ممنون
رادیو عاشقی
۰۳ شهریور ۲۳:۱۷
خخخخ
من چــه بدونم
موفق باشید 
منم دنبالتون کردم

پاسخ :

tnx
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان