گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

یه آهنگ باحال اسپانیایی

سلام به شما دوستای گلم 

عرضم به حضورتون دیروز یکی از دوستام اومد دم در خونمون و بعد از کلی جفنگ که زدیم این آهنگ رو اورد و منم خوشم اومد و برام زاپیا کردم 

منم اونو واستون آپلود کردم با دو کیفیت متفاوت امیدوارم لذت ببرید :)

اگه از شخص شخیص من بپرسید میگم عالیه

 

گوش کنید با کیفیت افتضاح (متوسط هم نه! افتضاح!! خودم افتضاحش کردم :) 

 

 

گوش کنید با کیفیت خوب وعالی

 

۲ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
Golshid Mohammadi
۰۹ شهریور ۰۹:۴۲
نمیدونم چرا این آهنگه انقد واسم آشناس X_X
ولی خییل گوگولیه میدوستمش ^.^

پاسخ :

باحاله 
Golshid Mohammadi
۰۹ شهریور ۰۹:۴۳
آهان فهمیدم چرا ننوشتی خوانندش کیه :|
رییک مارتین همه آهنگاش ی تم رو دارن :دی
این آهنگشو گوش بده خیلی قشنگه
THE BEST THING ABOUT ME IS YOU
اون آهنگیو ک با جنیفر خونده هم قشنگه ADRENILA

پاسخ :

tnx عزیز دارمش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان