گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

نوستالژی

امیدوارم شما عزیزان یکم اهل نوستالژی هم باشید الان آخرای شب امروز! میخوام ببرمتون توی یه نوستالژی باحال واقعا خوشتون اومد هم بلایکید و هم نظر بدید :)

واااااااااااای زمونه چقد سریع میگذری تو 

 

یه آهنگی که خودم خیلی دوست دارم رو براتون گذاشتم خواستین گوش بدین

پخش آنلاین آهنگ ابی به نام باد و بیشه

۹ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
Behnam BN
۰۶ شهریور ۲۱:۱۱
خخخ ...
باحال بود ....

پاسخ :

آره باحال که باجال بود 
 ولی خخخخ نداشت گل من :( آقا منم دل دارم با فاز غمگین مثلا صحبت کردم تو اون فاز بخونید! 

علی صفری
۰۶ شهریور ۲۱:۲۳
یادش بخیرگول زنک بود

پاسخ :

آره واقعا چه وجه تشابه ای 
سیّد محمّد جعاوله
۰۶ شهریور ۲۱:۲۳
برا من پخش نشد

پاسخ :

عذر خواه 
پریســآتیـــس (:
۰۶ شهریور ۲۱:۳۰
پاڪ نمیڪرد فقط دفتر سوراخ میڪرد

پاسخ :

آره
پوریا قلعه
۰۶ شهریور ۲۱:۴۱
خخخخ من یخورده با اب دهن خیس میکردمش تا یخورده پاک میکرد البته باید با مهارت خاصی میکشیدمش روی ورق وگرنه... :))

پاسخ :

واااااای خدای من چه چیزایی داره رو میشه!!!!
محمدرضا زال آقایی
۰۶ شهریور ۲۲:۰۴
خخخ من چون میدونستم الکیه اصلا نخریدمش 😅😅😅😅 
تبادل لینک کنیم؟

پاسخ :

آره کنیم!
عزیز دلم فاولم کن منم فاولت میکنم این میشه تبادل لینک :)
حامد عبدالهی
۰۶ شهریور ۲۲:۲۴
بابا دروغه
افسانه هندی بوده
این آبیشو میزدی به کاغذ آبی میشد دیگه اصلا نمیرفت
تازه بعضی از نمونه هاش دیده شده بود که مثل چاقو تیز کن بوده! یعنی میزدی به کاغذ، کل کتاب رو میسایید!
:))
اینم یه سورپرایز برای شما، یه آهنگ قدیمی و خاطره انگیز. من که اونقدر باهاش خاطره دارم که نگو:

http://s6.uplod.ir:182/d/2k2zpgph4hmhee6tzwon37ttv3av5rnzojq7su56gthaebbhmlvaxqs7/diako_1-miti%20koman.mp3

یا این: http://yon.ir/uhHx

پاسخ :

من که نمیدونم چو اصلا استفاده نکردم ازش!
ممنونم فردا مطلب ارسالیت رو با اسم خودت میزارم :)
حیرآنــ ـه
۰۷ شهریور ۰۰:۰۶
آره واقعا افسانه بود!

این قسمت آبیش فقط کاغذو پاره میکرد !


پاسخ :

واقعاً
فاطمه بخت اور
۰۷ شهریور ۱۲:۵۴
من یادمه هرچه تلاش میکردم اخرش کاغذ پاره میشد ولی خودکار میموند خخ :)

پاسخ :

باشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان