گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

پست ثابت نیست :)

یکی از دوستان گفتن زمونه چت روم گذشته بکنش گروه

ما هم گفتیم باشه 

تـــــــــلـــــــگــــــــرام وبسایت افتتاح شد!

بریم اونتو و با هم حرف بزنیم

مطلب بزاریم!

خلاصه فک کنم همه یا رو موبایل یا روی کامپیوتراشون دارن ها؟

نمیدونم چرا یه حس خوب نسبت به این گروه تلگرام دارم

برای ورود به این گروه روی عکس زیر کلیک کنید 


۶ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
سیّد محمّد جعاوله
۰۶ شهریور ۲۲:۰۶
مبارک باشه

پاسخ :

خب وارد شید یه چیزی بنویسید دیگه :)
پوریا قلعه
۰۶ شهریور ۲۲:۰۸
مبارک باشه عجله ای واسه شلوغ شدنش نکنید من ک یدونه گروه دوستانه بیست نفری دارم تو تلگرام یک سالی میشه اضافه نشدیم خخخ همش با هم خوش میگذرونیم :)

پاسخ :

عزیزم چت که نیست بیاییم همش با هم حرف بزنیم حدود چند دقیقه چند حرف حکمت آموز غیرسیاسی میزنیم 
تمام!
حالا شما بیا یه چیزی بنویس...
حسین بهجتی
۰۶ شهریور ۲۲:۴۸
اومدم کسی نبود رفتم

پاسخ :

دیدم!
رادیو عاشقی
۰۷ شهریور ۰۰:۱۸
موفق باشى

پاسخ :

سلامت باشی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان