گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

ضد آب !


هــه هــه !

ایـنـو نگـا کنین !

گوشی ضد آب !

بـرو عـمـو بـرو ، مـا گـوشـی سـاختـیم راحـت از جیـب در میـاد …

بـرو از خـدا بتـرس …


۱۰ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
سیّد محمّد جعاوله
۰۷ شهریور ۱۴:۴۳
ایول به نبوغ

پاسخ :

ها والا!!!!
حامد عبدالهی
۰۷ شهریور ۱۴:۵۲
تازه اون هیچی نیست
راحتم میره توی جیب :) این دیگه قابل تصور نیست
مگه میشه؟

پاسخ :

مگه داریم؟
مَهسا هَسدَم ツ.
۰۷ شهریور ۱۴:۵۶
والا :|

پاسخ :

ینی واقعا خخخخخخخخ 

فاطمه بخت اور
۰۷ شهریور ۱۴:۵۸
ما خودمون گوشی ساختیم نامرئی میشه :)

پاسخ :

هههههه نه بابا چه جوری؟
به ما هم بگو ::: ما هم بلد بشیم 
علی صفری
۰۷ شهریور ۱۵:۱۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

من امتحان کردم این گوشیوضدآبه

پاسخ :

نه بابا چطور تشخیص دادی چی هس؟
مدلش چیه؟
علی صفری
۰۷ شهریور ۱۵:۲۳
جزوگوشی های سونی وسونی z1میباشد

پاسخ :

یاخدااااااااا ::::: نه بابا 
باورم نمیشه :(
علی صفری
۰۷ شهریور ۱۵:۲۶
آره بابا
من چیکارکنم
دایی من داشتش امتحانش کردم دیدم ضدآبه

پاسخ :

هاااا اوکی گرفتم 
راستی یه سوال چرا از 18هم دیگه نمیخوای بروز رسانی نکنی وبت رو 

علی صفری
۰۷ شهریور ۱۵:۲۹
چون ترم آخردانشکدم از20 شهریور شروع میشه ونمیتونم درساموفدای وبم کنم

پاسخ :

آ باریکلا .... چی میخونی؟

علی صفری
۰۷ شهریور ۱۵:۳۱
مکانیک خودرو

پاسخ :

اوووو رشته حوبیه
موفق باشی انشاءالله


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان