گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

آغا خدا به حالم رحم کرد....

وااااااای وااااای واااااای ....
خدا به حالم رحم کرد....
نزدیک بود خفه بشم!
دیشب با یه شکلات اَ این شیشه ایا هس؟ خوابیدم 
صبح  بیدار شدم همونطوری تو دهنم بود! 
دوستان نترسید الان زندم ام 

نتیجه اخلاقی اینکه با شکلات تو دهن لا لا نکنید! 

ها یه سوال هم دارم میگم شما هم مثل من تو شب بختک اومده خفتون کنه؟
وای من که چند بار 

توی شهر ما میگن اینا همون جـــ*** هایند! :(
۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۰۸ شهریور ۱۹:۰۴
بختک؟!؟!

پاسخ :

آره بختک! 
شب ، یه چیزی میاد روت و نمیزاره تکون بخوری! 
سیّد محمّد جعاوله
۰۸ شهریور ۱۹:۱۰
هنگ کردم
من برم ریستارت کنم بیام

پاسخ :

ههههههه
حامد عبدالهی
۰۸ شهریور ۱۹:۴۹
از نظر علمی تایید شده همین بختک
اما چیز ماورایی نیست
بلکه فعل و انفعالات پیچیده مغزه
توضیحشم اینه که مغز در حال خواب، گرمترین نقطه بدنه. چرا؟ چون خون بیشتری به سمتش میره و باز چرا؟ چون بیشتر کار میکنه و باز هم چرا؟ چون اون موقع فرصت داره که کرا کنه.
اینکه میگن بخواب تا مغزت استراحت کنه، دروغه، مغز در خواب استراحت نمیکنه که هیچ؛ بیشتر هم کار میکنه. اما این کار مثل ویروس کشی میمونه. یعنی لازمه و اگه انجام نشه، مغز کم کم کارایی خودش رو از دست میده.
مغز توی خواب چیکار میکنه؟ میاد تمام اطلاعاتی که از خواب قبلی تا این خواب، جمع شده توی حافظه موقت رو پردازش میکنه. و این حجم از اطلاعات به حدی هست که توی هیچ حافظه ای در جهان جا نمیشه. از همه اطلاعات، رنگ موی راننده تاکسی، رنگ دکمه دوستت، تعداد سلولهای کشته شده، تعداد سلولهای ساخته شده. تعداد مولکولهای هوای رد شده از ریه ها و .... که حجم بالایی از اطلاعات میشه. ولی با سرعتی که مغز توی پردازش داره، (حدود 10 تریلیون عمل در ثانیه) میتونه اونها رو قبل از بیدار شدن پردازش کنه. در همین حین خواب دیدن ما آغاز میشه و این پردازش میتونه وارد عالم خواب ما هم بشه که باعث دیدن خواب های مختلف میشه. بعد از پردازش؛ اطلاعات طبقه بندی میشن. یعنی اطلاعات مهم در حافظه های خیلی مقاوم و دم دست ذخیره میشن تا به محض خواسته شدن به اونها دسترسی باشه. و اطلاعات غیر ضروری تر میرن توی حافظه های دور تر و غیر مهم تر. ولی هیچ بیت یا بایتی از اطلاعات پاک نمیشه!! بلکه همش پردازش و ذخیره میشن منتها با درجات مختلف ذخیره سازی.
و اما مغز در پایان تمام اعضای بدن رو ریست میکنه. و این جالبترین قسمتشه. یعنی اعصاب اون قسمت رو از کار میندازه. به طور متناوب از جاهای مختلف بدن. مثلا زبان و یا پاها و دست ها و برای لحظاتی اون اعضا غیر فعال هستن. و همین مواقع هست که ما این فلج شدن رو بخاطر اخطاری که از اون اعضا به مغز داده میشه، حس میکنیم و بیدار میشیم. هر چند اون فلج شدن شاید چند ثانیه بیشتر نباشه اما در اون حالت، طولانی به نظر میاد. بختکی که میگن اینه :)

پاسخ :

Your medical information is admirable
waw it is very nice and good
اطلاعات پزشکیتون قابل تحسینه 
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان