گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

از شما خواهش میکنم که همتون نظر بدید لطفا لطفا

آقا من بگم انقلابی ام! 

چون توی نسلشمو باید باشم  

محبوسم و طالع است منحوسم / غمخوارم و اخترس است خونخوارم!!!!

ولی .... ولی ... ولی 

میخوام نظرتون رو درباره این سهمیه های ایثارگر در استخدامی ها و بالاخص کنکور و........  بگین (اصلا همه جا مورد استفادس!!!!!)

و اما نظر من : به طور بسیار خلاصه باید بگم با این کار گند زدن 

من اینطور تحلیل میکنم که اگر ما دعوی و ادعا کننده مملکت عادل امام زمان (عج) را دارا هستیم پس باید به آن عمل کنیم و به نظر من این اصلا عین عدل نیس به مولا 

حتما نظرتون رو بنویسید به خاطر اشکای مادرم ومادرش :( 

واقعا اگه نظرتون منفی هست چی دارین که متقاعدم کنه ؟

۲۲ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۰۸ شهریور ۱۹:۳۸
یکی باید منو متقاعد کنه!

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخ
البته من سعی کردم کاملا بی طرف به قضیه نگاه کنم 
خیلی سعیم رو هم کردم 
تا حدودی هم موفق شدم :)
سیّد محمّد جعاوله
۰۸ شهریور ۱۹:۴۱
باید جداشون کنن نباید اعمال شن
جداگانه اعمال شن غیر کنکور همه باید در یک سطح امتحان بدن

پاسخ :

درود 
رادیو عاشقی
۰۸ شهریور ۱۹:۴۵
نظرى ندارم چون اطلاعى ندارم
موفق باشید

پاسخ :

بسیار عالی 
خوشبحالت!
همون بهتر که خبر نداری!
چی میخونی مگه؟
حامد عبدالهی
۰۸ شهریور ۱۹:۵۲
بله منم با نظر سید موافقم

پاسخ :

ممنون
bahar ...
۰۸ شهریور ۲۰:۱۶
(: این کم ترین کاریه که میشه واسه از جان گذشتیگیشون کرد

پاسخ :

احترام میزارم  :|
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۸ شهریور ۲۰:۲۰
ای بابا منکه انقد عصبانیم اثن دلم نمیخاد که کنکور بدم ..  ... چرا باید سهمیه و اینطور چیزا داشته باشن ؟؟؟ یکی بود 210 شده بود رتبش درسشم خیلی متوسط رو به ضعیف .. بعد فهمیدن که ایشون سهمیه داشتن دراصل بیست و یک هزار بوده !!!! ببینین چقد راحت صفرارو بر میدارن ... 
پس اونی که تلاش میکنه با این نباید فرقی داشته باشه ؟؟؟ 
ولی هرچیم که بگیم فایده نداره .. کار خودشونو میکنن

پاسخ :

باریک 
بابا این عزیزان صفر میندازند :(
آره آبجی 
علی صفری
۰۸ شهریور ۲۱:۴۹
من بااین کارشون موافقمممممم..............................................

پاسخ :

شما هم لطفا همین نظر بالایی رو بخون شاید نظر عوض بشه  !
ـــــAfsar ـــــ
۰۸ شهریور ۲۱:۴۹
من که با اعمال این سهمیه ها موافقم
البته نظر شخصی من هست
کسی که پدرش شهید شده
یا کسی که جانباز هست
شما میدونید چقدر زجر میکشن؟؟
اونها رفتن جنگیدن که عدالت برقرار بشه
اونا جونشونو واسه ما گذاشتن و رفتن
اونوقت ما بگیم هیچ امکاناتی در اختیارشون نباشه؟
بالاخره بین ما و شخصی که پدر یا خانواده اش رو از دست داده
یا جانباز هستن باید یه فرقی باشه یا نه؟
باید اونا از یک سری مزایا برخوردار بشن یا نه؟


پاسخ :

"اونوقت ما بگیم هیچ امکاناتی در اختیارشون نباشه؟"
عزیز تعادل هم خوب چیزیه وا 
خیلی دارن فرق میزارند عادل باش! 
همه جا هواشون رو دارن  :: میفهمی همه جا 
بزار اصلا یه چیزی بگم ::: یارو تو کلاسمون خنگ بود ... فیزیکو زیست و شیمی از اون بیشتر میشدم .... دوستان سپـاهی براش صفر انداختن .... شد 900 بعد رفت دندانپزشکی بعد هنوز هم تموم نشده هر یک ماه براشون در بهترین تالار جشن میگیرن ... شب امتحان دیگرون مث خر میخونن یارو استادش به زور ایثارگران بهش زنگ میزنه میگه نمره میخوای یا کلاس!!! تازشم تو مدرسه هم که نگو از 6 جهت راهش میبردن .... خیلی هواشون رو دارن خیلی 
محسن فرج اللهی
۰۸ شهریور ۲۱:۵۴
والا چی بگم از طرفی خانواده ی شهید احتیاج به پول داره ولی از طرفی دیگه واقعا شورش رو در آوردن به هر حال راستی تاریخ ساخت سایت شما برابر با روز تولدم منه :) دنبالید...

پاسخ :

tnx :)
واقعا دارن شورشو در میارن 
شما هم دنبالید :))
Mackenzy Onassis
۰۸ شهریور ۲۲:۰۰
من خیلی خیلییییییییی مخالفم. واقعن چیزی مثه دانشگاه... جایی که قراره چارتا آدم به دردبخور تحویل جامعه بده جای اینکارا نیست.

پاسخ :

درود بر شما 
ـــــAfsar ـــــ
۰۸ شهریور ۲۲:۰۳
بزرگوار شما یه جور میگید انگار من توی این جامعه نیستم
بله میدونم این موردی که شما میگید هم دیدم
هست ولی همه که اینجور نیستن
حالا شما یه نفرو دیدین اصلا چند نفر ولی دلیل نمیشه که بگیم حقشون نیست
شما خودتونو بذارید جای اون شخص قضاوت کنید
بعدشم کنکور ربطی به سپاه نداره

پاسخ :

همه چی مربوط به سپاه پاسدارانه 
من خودم عاشق سپاهم عزیز! ، ولی این واسم قابل هضم نیس!!
پتروشیمی ، مخابرات ، همه چیز دست اخوی هاس!
بابا بیا توی شرایط من باش درکم میکنی :) واقعا ناحقیه 
من بهت ثابت میکنم که ناعدالتی محضه 
بیا به من بگو اون نفری که بچه بوده نمیتونسته توی جنگ شرکت کنه چطور میتونسته همچین زمینه ای رو واسه بچش ایجاد کنه 
ثــــــــــــــــانیا حرف من این نیس که اصلا نگیرن بابا کنکوره همه هستن ، جای دیگ حق ایثارگران رو ادا کنن!!! ، چی پله برقی گذاشتن  
به کجا چنین شتابان؟ ، ه ه ه ه ه تازشم توی دانشگاه آزاد اسلامی سپاه و افراد فعال مستقیم نقش دارن  
okay 
ـــــAfsar ـــــ
۰۸ شهریور ۲۲:۲۷
:|
درباره سپاه نظری ندارم
چون نه من اونجام و نه شما
سندی هم مبنی بر حضور اونها وجود نداره

درباره اینکه "اون نفری که بچه بوده نمیتونسته توی جنگ شرکت کنه چطور میتونسته همچین زمینه ای رو واسه بچش ایجاد کنه " باید بگم یعنی چون اون شخص نتونسته تو جبهه باشه اونایی که توی جبهه بودن نباید حقشونو بگیرن؟؟؟؟!!!!
اینکه میگید توی کنکور تاثیر نداشته باشه جای دیگه تاثیر داشته باشه
چه فرقی میکنه؟

احیانا شما امسال کنکوری نبودین؟؟



پاسخ :

yes :)
آقای خوش فکر
۰۸ شهریور ۲۲:۲۹
منم همین نظر شما رو داشتم و الانم هنوز کاملا قانع نشدم ، اما یکی که اتفاقا خودش سهمیه ای نبود و پزشکی سراسری هم قبول شده بود یه دلیل خوب آورد ،

این سهمیه در اصل برای فرزندان ایثارگران نیست و برای جامعه ی ایثارگران هست ، شخصی که زندگی در رفاه و آسایش رو فدای ما کرده ، الان تاجایی که امکان هست باید بهش رسیدگی بشه تا بلکه اون درد کمرنگ بشه ، بودجه ی درست و درمونی هم نیست که برای درمان و نیازهای دیگرشون اختصاص داده بشه ، حالا بچه هاشون که این درد رو از نزدیک دیدن و بیشتر از همه آگاهن ، تخصص میگیرن تا کمکی به این عزیزان کرده باشن و باری رو از روی دوش این عزیزان برداشته باشن

اما خوب به نظرم باید تاثیرش خیلی کمتر بشه

پاسخ :

ایشون حق دارن ولی خرشون از پل گذشته ::: عزیز من بسیاری از افراد به ناشی گری ایثارگر شدن :: یارو با اسلحه بازی میکرده شده ایثارگر در راه وطن ::: ولی در کل نتیجه آخرتون عالیه
( ک) شباهنگ
۰۸ شهریور ۲۲:۳۷
من خودم جزو کسانی هستم که در
جنگ بودم..ولی فکر میکنم که بعد از ۲۸ سال که جنگ پایان گرفته..
این دیگر عادلانه نیست...
ولی اگر شخصی که از چنین فرصتی هنوز میخواهد استفاده کند 
اگر واقعا از نظر علمی در آن حد باشد باز قابل قبولست...ولی متاسفانه اکثرا چنین نیست 
این یک ظلم به افراد مستعد دیگر است 

پاسخ :

درود بی کران ، موجه ترین فرد شما بودید :: هنوز کجا رو دیدید؟ نوه ها هم هستند :)
Mackenzy Onassis
۰۸ شهریور ۲۲:۴۵
عاقا اصن یه مسله ای هست. واقعن کسی بره جایی درس بخونه که از حدش خیلی بیشتره (از لحاظ دانشش دارم میگم) واقعن کمکی به اون خونواده نمیکنه. فقط به جاعه آسیب میزنه. و اینکه به قول شباهنگ ظلمیه به افراد مستعد. افرادی که میتون از پس کاری بر بیان رو میذاریم کنار به جاش بچه ی شهید و جانباز میاریم که کمک کنیم؟؟؟ این توی طولانی مدت به همه آسیب میزنه.

پاسخ :

آره بابا توی شهر ما یه دندونپزشکی تعهدی با معدل 13! قبول شده بعد برگشته شهر حالا زده یکی رو کور کرده الانم هیچکی پیشش نمیره 

ـــــAfsar ـــــ
۰۸ شهریور ۲۲:۵۴
حتما رتبه مورد نظر رو کسب نکردید که انقدر ناراحتید
ولی این چیزا مهم نیست
تلاشتون رو بیشتر کنید

یه نکته رو خدمتتون بگم که خواهش میکنم هیچوقت جلوی خانواده شهدا نگید سهمیه دارید و فلان
چون واقعا خیلی عذاب میکشن
درسته من خودم نه جزو خانواده شهدا هستم نه جانباز ها
شاید یک لحظه هم نتونم درکشون کنم
ولی خیلیاشون حاضرن هرچی سهمیه است رو بدن اما یه لحظه هم که شده پدرشون رو ببینن
:(
بی انصاف نباشیم
یاعلی✋

پاسخ :

دادن یک ذره حق هم خوبس والا 
کمی حق بدهید لطفا 
منم بی پدر بشم دردآوره دشمنه چی میشه کرد 
یه احمق حمله کرده من و شما نریم کی میخواد  بره ، لویسکلاری؟ یا کاسیاس؟ 
و شهید شدن هم یه قاعده ی جنگه 
....بابا دو روز بابا رو نبینن  عادت میکنن :) بخدا خیلی غصه ندارن
حداقل بسیاریشون همینجورن :)
محمدرضا زال آقایی
۰۸ شهریور ۲۳:۱۳
داداش از ماست که بر ماست! 
پس فک کردی واسه چی روز به روز جوونا از انقلاب دورتر میشن!
وقتی میبینم داغون ترین رفیقام بخاطر باباهاشون همه جا توی اولویت هستن واقعا جایی واسه ادامه میمونه! 
درد تو درد همه جوونای این مملکته

پاسخ :

آره بابا دشمن تراشی
از هر دو لبه دارن جونا میوفند اون به جوری این به جوری :((((
هعیی
آقای خوش فکر
۰۹ شهریور ۰۱:۳۹
از جوابتون متوجه شدم که خیلی دارید تند میرید ! ، مگه الکیه که میگی تفنگ بازی ؟ طرف با جونش بازی کرده ، شاید معدودی هم نیتشون ایثارگری نبوده به قول شما ، اما نتیجش رفاه و آسایش من و شماست ، اگه امثال اون ها نبودن که الان من و شما باید با داعش دست و پنجه نرم می کردیم !

پاسخ :

با داعش رو کاملا قبول دارم 
میثم علی زلفی
۰۹ شهریور ۱۶:۱۹
بیایم یه معامله کنیم. شمایی که مخالفید به باباهاتون بگید برن زیر شنی تانک له بشن بعد ما تمامی سهمیه ها رو قطع می کنیم.
اما اگه بابات زد زیر گوشت دیگه حرف نزنیا!
از الآن پیش بینی من اینه که تا سال آینده حرف نمی زنی!

پاسخ :

دم به ساعت به بابام میگم ای کاش یه تیری چیزی میخورد به همون انگشت تنهای شصت پا :(
سوء تفاهم نشه من که دشمن انقلاب نیستم ، با این موردش مخالفم بسیار (به مولا قسم) 
هر چه هم من و تو عزیزم با هم بحث بکنیم انگار آب در هاون کفتنه :(
میثم علی زلفی
۰۹ شهریور ۱۶:۴۲
بکوب بکوب که داری خوب می کوبی!
فقط قول بده بیکار نباشی!

پاسخ :

دوست عزیز ، نتیجه خودم رو گرفتم حق با شماس 
من غلط کردم به پیر به پیغمبر فشار روحی بود یه غلطی کردیم اینو نوشتیم 
غلط کردم غلط
آغا ما هم مثل همین بیچاره های دیگه ایم 
هاااااااااا بخداا
دلم پره داداش 
ولی این ینی چه نوشتین ؟
ژاله
۱۱ شهریور ۰۸:۱۷
سلام دختر عزیزم, من برادرم شهید شده, یه برادر دیگر جانبازه, همسرم هم هفتادو دو ماه در جبهه حضور داشته و جانبازه, فرزندان من دانشگاه دولتی قبول شدن, دخترم کارشناسی ارشد دو رقمی شد و پدرش جانبازی نگرفته, اما سابقه جبهه در ق حقوق ماهانه ما به مقدار کمی لحاز شده

پاسخ :

!
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۲۵
بنظر من براشون حقوق در نظر گرفتن کار اشتباهی نیست...چون به هرحال یه جانباز نیاز داره برای درمان و اینجور موارد به کمک مالی...
اما استفاده از سهمیه تو کنکور و اینا کلا ایز شت! چون هیچ عدالتی نیست تو این کار....کسی که هیچی حالیش نیست تو کنکور میره دولتی کسی هم که دانش اموزِ ِتاپِ کلاس بوده باید بره ازاد این واقعا مسخرست بعد بحث کار پیش میاد یه سری ادم هیچی نفهم میشن رئیس روسا اونا هم که حالیشونه میشن کارمند معمولی://
واقعا سیستم مسخره ایه....تو این یه مورد شخص باید بر اساس توانایی هاش ارزیابی بشه نه مزایای به جا مونده از پدرش:/

پاسخ :

یس ایت ایز وری ترو ، شت تو ایت 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان