گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

یارو دیشب زنگ زده.....

دیشب ساعت ۲ ی شماره ناشناس بهم زنگ زد 






من: بله؟؟

؟؟؟: سلام منزل آقای پفک نمکی

من: بله بفرمایید

؟؟: ببخشید بروسلی خونه ست؟؟

من: بله خودم هستم بفرمایید

یهو قطع کرد.....خب برادر من نمیتونی .. بخوری .. میخوری .. بخوری!!!😂😂


۱۵ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
Mackenzy Onassis
۰۹ شهریور ۰۰:۰۶
خخخ! من جا طرف بودم یجوری ادامه میدادم! کلی باهم میخندیدیم!

پاسخ :

با کی بامن میخندیدی یا با رفیقت؟
دلارام 🌻
۰۹ شهریور ۰۰:۰۷
من بشخصه دو نصف شب اصلا مواب تلفن نمیدم چه برسه ناشناس هم باشه؛)
من یه خونه پفک نمکیاییمیخوام....

پاسخ :

به حق چیزای ندیده چه آرزوا میکنی تو دختر :)
Mackenzy Onassis
۰۹ شهریور ۰۰:۰۹
با تو دیگه! خیلی باحال میشه! دو تاییم همو نمیشناسیم هی شر و ور یگیم شاد میشیم!

پاسخ :

هااااا این شد به هم نخندیدم با هم بخندیم 
حالا میخوای امتحان کن :)
Mackenzy Onassis
۰۹ شهریور ۰۰:۱۵
خخخخخ! خب نه یه وقت منم کم آوردم بعد سرنوشتم میشه مثه همون برادر!

پاسخ :

100% کم میاری 
از حازم اندیشیت خوشم اومد!
مهیار شجاع
۰۹ شهریور ۰۰:۲۶
خخخخخ
هنگید بد بخت دیگه مخش نکشید ادامه بده

پاسخ :

آره مگه مثل بچه های سرور شماست ماشالله؟!!!!
elahe sodagar
۰۹ شهریور ۰۰:۲۷
وااااااااااااااا

پاسخ :

واااااا!!!!!!!
سیّد محمّد جعاوله
۰۹ شهریور ۰۰:۳۳
موفق باشید 

پاسخ :

یلامت باشی :)
Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
۰۹ شهریور ۰۱:۰۳
خخخخخخ
ای ولااااا

پاسخ :

خخخخخخخ
پریســآتیـــس (:
۰۹ شهریور ۰۱:۲۵
هوس پفڪ نمڪی ڪردم :/

پاسخ :

بگو منو میخوای منو بخوری ! 
حیفم .....
المهدی یأتی
۰۹ شهریور ۰۶:۱۰
عجب!
چه آدمای بیکاری

پاسخ :

خخخخخ آره والا
ژله پرتقالی
۱۰ شهریور ۲۲:۱۲
من پفک نمکی دوس نمیدارم :/
ببخشیدا :)
فقط چی توز موتوری

پاسخ :

ینی الان چیوتوز متوری دوس ندارین؟ یا فقط اونو دوست ندارین ؟ بنده نفهمیدم :)))))
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۱۹
:دی!
..... بش:))

پاسخ :

خخخخ آره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان