گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

قیافتون؟شما تو چه ماهی متولد شدین؟طالع اینجوری!!

قیافه شما چه شکلیه ؟



فروردین :چش قشنگ
اردیبهشت : تو دل برو
خرداد : خاص
تیر : مث ماه
مرداد : عالی بابا 
شهریور  جیگر 
مهر :بانمک                               
ابان : خوشکل
اذر :جذاب
دی : بی نظیر 
بهمن : باحال
اسفند :عشق همه

من واقعا به فروردین و اسفندش خیلی ایمان دارم 
۳۱ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
مَهسا هَسدَم ツ.
۱۰ شهریور ۱۵:۴۶
دی : بی نظیر :)

پاسخ :

:)
مث بابام 

محمدرضا زال آقایی
۱۰ شهریور ۱۵:۴۷
مهر :))))))))))

پاسخ :

چطوری بانمک 
از این به بعد بهت میگم بانمک اشکالی که نداره؟
شوخی کردم
لک علی آبادی
۱۰ شهریور ۱۵:۵۴
اردیبهشت :))
جالب بود

پاسخ :

چطوری جیگر :)
Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
۱۰ شهریور ۱۵:۵۵
عجب جیگریم مننننن
خخخخخخخ
:)))))

پاسخ :

سلام جیگر 
داره آمار جیگرا میره بالا!
نسیم ...
۱۰ شهریور ۱۵:۵۸
عجب... جالبه :)

پاسخ :

:)
حامد عبدالهی
۱۰ شهریور ۱۶:۰۳
خوشه گندم :)
ببین میتونی حدس بزنی

پاسخ :

شما بانمکی :)
درست گفتم؟
حامد عبدالهی
۱۰ شهریور ۱۶:۱۴
نع
یه شانس دیگه داری :)

پاسخ :

شهریوری هستی؟
آخه خوشه گندم اینوجوری که سرچ کردم توی این دو تا ماهه :)))))
💕 پسر خوب 💕
۱۰ شهریور ۱۶:۳۱
اردیبهشتی ام

پاسخ :

تو دل برویی داداش تو دل برو :)))
فاطمه :)
۱۰ شهریور ۱۶:۳۲
اذر جذاب :)

پاسخ :

اوووووووووو چطوری جذاب :)))
مهیار شجاع
۱۰ شهریور ۱۶:۴۱
:ِِِِِِِِِِِِِِ))))))))))))))))))))))))))))))))))
فروردیییییین :))))

پاسخ :

آخرش یه هم ماهی پیدا کردم:))))))))
چطوری چش قشنگ :))))
ـــــAfsar ـــــ
۱۰ شهریور ۱۶:۵۴
شما قیافتون چه شکلیه؟:)

پاسخ :

نازم :) آمیزه ی چشم قشنگ بی نظیرم  :))))))
ـــــAfsar ـــــ
۱۰ شهریور ۱۶:۵۸
اوه
اعتماد به عرش

پاسخ :

:(
ـــــAfsar ـــــ
۱۰ شهریور ۱۷:۱۲
😎

پاسخ :

ها ای که وگفتی یعنیییی چَ؟!
سیّد محمّد جعاوله
۱۰ شهریور ۱۷:۱۶
من تیرم

پاسخ :

بدون این هم ماهی سید جان با متنای فوق العادت (و البته پر دردت!)
محمدرضا زال آقایی
۱۰ شهریور ۱۷:۲۸
خخخخخ نه اشکال نداره :))))))))))))

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخ پس میگم :)))))))))))
ژله پرتقالی
۱۰ شهریور ۱۷:۵۲
چه خوب
یادم باشه به همه بگم شهریوریم
البته همچین نیاز به گفتن نداره :)

پاسخ :

خدایا جیگرا خعلی زیادن
زیادترشون کن :))))))
Mackenzy Onassis
۱۰ شهریور ۱۸:۱۳
من بهمنم!

پاسخ :

باحااااااااااااااالی دیگه گفتن نداره :))))))
حامد عبدالهی
۱۰ شهریور ۱۸:۱۷
ای متقلب
آره شهریوره
نه مهر میشه میزان
آفرین

پاسخ :

خواهش دیه اینیم ما :))))
نه باریکلا واقعا تعداد کاربرای جیگر وبسایت گیگول به حد اشباع داره میرسه :)))
محمدرضا زال آقایی
۱۰ شهریور ۲۰:۰۳
خوشم میاد نکته بینی =)))))

پاسخ :

:) آره بابا به یارو میگم رنکت 7 هزاره میگه از کجا فهمیدی؟ بابا هیچکی هنوز منو کشف نکرده :)))))))
نوش جانت ::::: ای کاش اینقدر فرهنگ داشته باشیم هممون بیاییم با هم هر روز لینک های همو کلیک کنیم یه نون حالالی در بیاریم :))))
elahe sodagar
۱۰ شهریور ۲۰:۱۸
فروردین

پاسخ :

عین من :)
محمد عباسی
۱۰ شهریور ۲۰:۵۶
خردادیم (:

پاسخ :

چطوری ژوه مورینو جان ، آقای خاص:)
( ک) شباهنگ
۱۰ شهریور ۲۲:۳۷
آبان...ولی خوشگل نیستم:)

پاسخ :

اینا چه حرفیه همه مخلوقات خدا زیبا هستند اعتماد به نفس هم خوب چیزیه واااااا
رادیو عاشقی
۱۰ شهریور ۲۳:۴۰
تو دل برو هستم عایا؟😁

پاسخ :

yes Of course 
المهدی یأتی
۱۰ شهریور ۲۳:۴۵
مهر ماهی هستم
:)))))))

پاسخ :

بانمکی :))))))))) عزیز :))))))))
Black Map
۱۱ شهریور ۰۰:۵۷
فروردینم :)

پاسخ :

عشقی :))))))))))))) عین هو من :)))
محمدرضا عرفی
۱۶ شهریور ۰۰:۴۱
خودم تیر 

پاسخ :

ماهی :)
محمدرضا عرفی
۱۶ شهریور ۰۰:۴۴
بنظرتان تیری ها خوبن

پاسخ :

عالی عالیند ... من خودم یه 7 8تایی رفیق تیر دارم:)
آه وق العاده اند
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۱۶
عالی بابا:)

پاسخ :

:)))
prophet of freedom
۲۴ شهریور ۱۰:۴۵
من متولد ماه ذی الحجه هستم. هر دو - سه سال هم قیافه ام عوض میشه. دلتون بسوزه!!!!

پاسخ :

خخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان