گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

هوا ابری و من با چشمای تر دوباره بدون تو میرم سفر....

آره دیگه نوبت به سطان خواننده ها رسید جناب معین :)

(البته تو پرانتز بگم خواننده محبوب من در اصل ابی جونه و بسیار شبیهش میخونم و آهنگ همین خوبه رو خیلی دوست دارم و میزارم حتما ولی الان فعلا معین)

این اهنگش اصلا نمیخوره به فاز گیگولی!!! ولی گذاشتم چون خیلی ملودی خوبی داره 

دینگ    دینگ دینگ       دی دی دی دینگ دینگ دینگ ......... هوا ابری من با چشمای تر دوباره بدون تو میرم سفر / شبیه یه تصویر بی حس حال 

خداییش هیچکی مثل من نمیتونه مثل معین بخونه //// تعریف از خود نیس ولی تکم خداییش 

برای دانلود این آهنگ بسیار زیبا روی تصویر رو به رو کلیک کنید 

۶ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۱۰ شهریور ۱۲:۲۷
این آهنگ را دوست داریم بسی!

پاسخ :

چه خوب :) ما هم دوست داریم بسی :)))
حامد عبدالهی
۱۰ شهریور ۱۶:۰۱
میخواستی آهنگ ریتم دار بزاری، آهنگ یه حلقه طلایی رو میزاشتی...خخخخ

پاسخ :

اون خعلی شاده :)
البته از ملودی خوب این نمیشد گذشت :)
حامد عبدالهی
۱۰ شهریور ۱۶:۱۵
آره این غمگینه ولی

پاسخ :

ولیییی چیییی؟
ژله پرتقالی
۱۰ شهریور ۲۲:۰۰
به قول نسیم جونم بسی دوس میداریم :)

پاسخ :

:)) منم یه غمی توی صداشه
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۱۸
این اهنگش موزیک ویدئوش فوق العادست:))
اصن خودشم فوق العادست:)

پاسخ :

صد دفه دیدم آره فوقالعادس 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان