گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

ینی تو روح کسی که فینگلیش رو اختراع کرد :)))

baghali:بقالی
baghali:باقالی
baghali:بقلی

تو روح کسی که فینگلیش رو اختراع کرد

۱۵ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
ژله پرتقالی
۱۶ شهریور ۱۲:۳۱
واقعا
ولی شمام به چیزایی دقت میکنیا پسرم خخخخخ

پاسخ :

مادرجان!! الان من توی حکمت e , i  هم موندم :)))))))
bahar ...
۱۶ شهریور ۱۲:۳۳
(: توروحش

پاسخ :

واقعا :)))
محمد آذرکار
۱۶ شهریور ۱۲:۴۳
Vaghean 👌

پاسخ :

yes 
vaghean :)))
فاطمه :)
۱۶ شهریور ۱۲:۴۴
خخ تو روحش 

پاسخ :

تو روحشششششش با این غلظت :)))
ویار تکلم
۱۶ شهریور ۱۲:۴۴
من فاز فینگلیش نویس ها رو نمیفهمم :)
اگه بلدی کامل انگلیسی بنویس اگه بلد نیستی پس فارسی این وسط قاطی شدن فارسی و انگلیسی چی میگه :)

پاسخ :

واقعا ولی انگلیسی که فک نکنم همه در حد محاوره ای انگلیسی بلد باشن 
حالا ببین من چه مرگمه که انگلیسی رو فارسی مینویسم :)
ـــــAfsar ـــــ
۱۶ شهریور ۱۲:۴۹
تو روحش:|


پاسخ :

واقعا تو روحش :))))
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۰۸
خدایی چقدر فکر کردیا:دی!
تو روحش:/
اصن ادم دیوونه میشه وقتی این شاخا فینگیلیش تایپ میکنن:/ یک ساعت فقط باید بخونیش:/

پاسخ :

یکی از اون شاخا منم :))))))
ولی آره خداییش :)
.. in manam
۱۶ شهریور ۱۳:۲۶
دوستام همه فینگیلیش مینویسن و من اه دوست ندارم 
برادر :)

پاسخ :

بله .... بله خواهرم :)):))
خخخخخــــــخواهرم :)))
.. in manam
۱۶ شهریور ۱۳:۵۱
بابا تو بلاخره خواهرى یا برادر اه

پاسخ :

برادر ::)
( ک) شباهنگ
۱۶ شهریور ۱۶:۰۳
تازه فینگلیش را شنیدم ..
خیلی جالب بود..
بازم فینگلیش خوبه اگر بخوای 
فارسی را آلمانی بنویسی خیلی 
معرکه است..

پاسخ :

خخخخخ یه آلمانی اومده بود خونمون اسمش پیتر بود همینطوری انگلیسی حرف میزد جاده خاکی میزد به آلمانی ....  خعلی باحال حرف میزنند ....  
سید مهدی عاشق علی
۱۶ شهریور ۱۶:۴۱
سلام
خیلیا چون تعداد حروفی که تو یک پیامک میشه به انگلیسی نوشت بیشتره ، فینگیلیش مینیسن
من خودم همیشه فارسی مینویسم

پاسخ :

درود بر فرزند واقعی کوروش کبیر (ذو القرنین قرآن :))) )
پارسی زحمت کشیده شده واسش
رادیو عاشقی
۱۶ شهریور ۱۸:۱۰
اصلا مهمه؟؟؟؟
سوژه بعدى

پاسخ :

:))))
مهیار شجاع
۱۶ شهریور ۱۸:۵۴
ای حرف دلم بود

پاسخ :

نه بابا! پس کار خوبی کردم :)))))
حامد عبدالهی
۱۶ شهریور ۲۲:۰۳
من نسبت به این زبان کاملا بی سوادم

پاسخ :

خعلی بده :( ناراحتم کردی:((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان