گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

بسته دوم درس اول 504 لغت

سلوم دوستان براتون آمادش کردم سه کلمه بعدی تا الان 6 کلمه اولش رو با هم یاد گرفتیم و تا یه هفته دیگه میشه 21 کلمه .... اصلن میترکونیم با هم 

راستی راستی اگه یه وقتایی مثلا فک کردین که لغتی یادتون رفته ، نمیخواد الکی دنبالش بگردین و وقتتون رو تلف کنین من رفتم اون بالای بالا یه منو گذاشتم تحت عنوان "504 منظم :)" روی اون کلیک کنید تا با اون جدول خوشگل سریع برید سراغ رفرنس و منشا مطلب مورد نظر 


خوب آماده اید بریم بخونیم :)))

۹ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
پسر رویایی
۱۸ شهریور ۱۱:۵۹
گیگول جان بسیارجالب وبدردبخوربود

پاسخ :

خواهش عزیزم :)

رادیو عاشقی
۱۸ شهریور ۱۲:۰۵
آفرین خیلى خوب بود
ادامه بده
لاااااایک👍

پاسخ :

خواهش :)))
ایشالا این تموم شه میریم سراغ 1100 لغت که دیگه دوستان کنکوری ، دانشگاهی ، و در نهایت استخدامی ها به راحتی از رقاشون جلو بزنن :))))))))
محمدرضا عرفی
۱۸ شهریور ۱۲:۳۳
چه بلحاله

پاسخ :

آره اصن گیگول باحاله :)
سیّد محمّد جعاوله
۱۸ شهریور ۱۲:۴۰
زنده باشید
متشکرم.

پاسخ :

خواهش 
youness eidiyan
۱۸ شهریور ۱۲:۵۵
nice post 😊

پاسخ :

:))) tnx fr
Poker Face
۱۸ شهریور ۱۳:۰۵
tnx again:)

پاسخ :

your welcome :)))))
جردآ
۱۸ شهریور ۱۴:۲۲
این از کتاب 504؟  قدیما یه بار جو گیر شده بودم همشو بخونم و تمرین کنم تا همین درس اول بود فک کنم خوندم.
http://jorda.ir

پاسخ :

حالا با ما ادامه9 بده فروشگاه جردا عزیز!
hossein fatehi
۱۸ شهریور ۱۵:۵۰
تشکر

پاسخ :

خواهش :))
لیمو :)
۲۳ شهریور ۰۴:۲۷
دنبالتون کردم!!!
درضمن من درحال حفظ لغات۵۰۴ هستم پس وبتون برام مفیده
متشکرم

پاسخ :

منم دنبالتون کردم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان