گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

نمیدونم دیدیت یا نه؟

ﯾﺎﺭﻭ ﻓﯿﻠﻢ ﺳﺎﺧﺘﻪ (چند روز پیش دیدم) :

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﯾﺪﺯ ﺩﺍﺭﻩ

ﻣﺎﺩﺭﻩ ﻣﺮﯾﻀﻪ

ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻫﻢ ﻣﻌﺘﺎﺩﻩ

داداشش زندانه

مستاجرم هستن

۵ ماهه اجاره ندادن

صاحب خونه جوابشون کرده

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺍﺳﻢ ﻓﯿﻠﻢ ﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺷﺎﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﯿﻮﻓﺘﺪ .

ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺑﺮﺍﯼ عمت ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﯿﻮﻓﺘﻪ کثافط :(((( 

۱۴ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
سیّد محمّد جعاوله
۱۹ شهریور ۲۳:۰۳
واقعا هم کثافته

پاسخ :

واقعا 
حامد عبدالهی
۱۹ شهریور ۲۳:۰۵
خخخخ
واقعا ها

پاسخ :

خخخخخ آره 
ـــــAfsar ـــــ
۱۹ شهریور ۲۳:۱۱
:/خیلی تکراری

پاسخ :

:/ باورم نمیشه 
Poker Face
۱۹ شهریور ۲۳:۱۲
:/
کانال 69%رو جوین بده جوکاش به نسبت جدیدتره:)

پاسخ :

پوکم کردی :))) حالا اومدیم یه چیزی رو کپی کرد :((((((
اصلن کپی به ما نیومده :(((((
( ک) شباهنگ
۲۰ شهریور ۰۱:۱۲
این از ببخشید حماقت تهیه‌کننده و 
کارگردان است..هرچند من ندیدم..

پاسخ :

فک کنم شبکه های استانی نشون میده
تهران و اینا
Fatemeh Omidian Nasab
۲۰ شهریور ۰۱:۲۷
خخخخخخ
عجبا

پاسخ :

خخخخخ
پسر رویایی
۲۰ شهریور ۰۷:۴۱
درزندگی واقعی دیگران من ایناروبه چشم دیدم وکلی گریه کردم.

پاسخ :

آره وجود که وجود داره ولی نه با این شدت
Poker Face
۲۰ شهریور ۱۱:۱۱
:دی!
خب میخوای کپی کنی از اونجا کپی کن:)
حالا اینم در حد پوکر نبود ولی میخواستم انتقادم سازنده باشه

پاسخ :

tnx :)))
بخدا یه بار اومدم کپی کنم 
این پئکر هم فهمیدم معنیش چیه
پوکر فیس ترکیبیه  = ینی فردی با صورت معمولی !
Poker Face
۲۰ شهریور ۱۲:۱۵
عه؟ ولی من فکر میکردم اینه😐😐😐
😐

پاسخ :

نخیر خانوم 
پوکر فیس میشه فردی با صورت نرمال!!
مهیار شجاع
۲۰ شهریور ۱۴:۱۲
والا

پاسخ :

واااالا :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان