گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

یه آهنگ فوق العاده قشنگ

امشب یه آهنگ فوق العاده قدیمی و لی زیبا از مستر ابی گذاشتم فوق العادس این آهنگ ینی همیشه گوش میدمش :)) 

به شما هم توصیه میکنم بشنوید :)))

صدای تو صدای باد و بیشه
صدای من صدای کوه و تیشه
نگاه تو دمیدن ستاره
نگاه من غروب روی شیشه....


واسه دانلود روی عکس رو به رو کلیک کنید 


۲۲ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
Poker Face
۲۰ شهریور ۲۱:۰۶
نمیدونم چرا از همون بدو طفولیت صداشو دوس نداشتم:)
البته سلیقه ی شما قابل احترامه:)
و اینکه من اهنگ نوازش رو خیلی دوسش دارم:)

پاسخ :

اوه نوازش که عاله :))) یا رویایی دارم 
خوب هر کسی یه چیزی دوس داره 
🍃🍃N🌸a🌸Z 🍃🍃
۲۰ شهریور ۲۱:۱۱
:(قشنگ نبود

پاسخ :

:( نه بابا صدا خیلی قشنگه 
پسر رویایی
۲۰ شهریور ۲۱:۱۲
بسیارزیباااااااااا

پاسخ :

ممنون :)
سیّد محمّد جعاوله
۲۰ شهریور ۲۱:۲۴
فقط داد می زنه ببخشید البته

پاسخ :

هعیییی
دروغ هم بلد نیستی بزنی؟
♥سرباز شیعه♥
۲۰ شهریور ۲۱:۴۴
متشکر


والا
روی عکس کلیک کردیم چیزی ندیدیم

پاسخ :

نه بابا عکس رو به روش اون نارنجیه
حامد عبدالهی
۲۰ شهریور ۲۱:۵۰
ابی دوس ندارم
ولی یه آهنگشو خیلی دوس دارم
"نوازش"
اصلا منو میبره به جاهایی که هنوز خودمم نرفتم
:(

پاسخ :

اوه آره پوکر فیس هم همینو گف :)
پریســآتیـــس (:
۲۰ شهریور ۲۱:۵۲
من صداشون رو دوست دارم
یجورایی نوستالژیڪ ـه (:

پاسخ :

خیلی خیلی ممنون بابت اتفاق نظر :)
آخیش یه نفر پیدا شد ابی دوست باشه
رفیق خاموش
۲۰ شهریور ۲۲:۲۱
بقیه چطوری گوش کردن اینو والا روی عکس هیچی نیست :)

دوس ندارم صداشو فقط می خواستم ببینم چی میگه :)

پاسخ :

روی اون نّّّّت نارنجی رنگ کلیک کن نه اون عکس 
فرناز فرزان
۲۰ شهریور ۲۲:۵۱
خخخخخخخخخخخ
سرکاری بود
هر چی رو عکس کلیک کردم اتفاق خاصی نیافتاد

پاسخ :

بابا جواب کامنتای دیگه رو بخون
روی اون نارنجیه کلیک کن :))))
پسر خاله
۲۰ شهریور ۲۳:۳۱
من عاشق ابی هستم
 دوستان روی این علامت کلیک کنید 
ممنون از شما

پاسخ :

منم عاشقشم
خواهش
پسر خاله
۲۰ شهریور ۲۳:۳۳
عععععععع
علامت رو گذاشتم اما بعد از ارسال نظر نشون ندادش
هییییی

پاسخ :

:(
( ک) شباهنگ
۲۱ شهریور ۰۰:۳۰
شعر آهنگ خوبه ولی نظری در مورد صدای ایشان ندارم..

پاسخ :

صداشون هم خوبه خداییش :)
رادیو عاشقی
۲۱ شهریور ۰۰:۳۲
ابى معرکس
کسایى که ابى و داریوش
گوش میدن خاصن
عاشقشم
همین امشب کلید قفل این زندون تن باش
اى جان جانان اى درد و درمان اى سخت وآسان آغاز و پایان

پاسخ :

:))
ولی از داریوش خوشم نمیاد زیاد :((
معذرت هااا
حامد عبدالهی
۲۱ شهریور ۰۰:۳۶
نمیدونم البته ها
من گوش ندادم صداشو
شاید بقیه رو هم دوست داشته باشم

پاسخ :

فوق العادس لامذهب رو
محمد موحدسرشت
۲۱ شهریور ۰۴:۲۴
سلام 
خواننده هایی مثل ابی طرفدار های خاص خودشون رو دارن.

پاسخ :

بله 100% :)
คຖē Şhērlฯ
۲۱ شهریور ۰۹:۴۳
دیابت وابسته به انسولین.
+ دراین پست اینگونه ذکر نشد که افراد دیابتی , محدود میشوند. شایان ذکراست که این افراد حافظه قوی و تن سالم ومتناسبی خواهند داشت.
+ نمونه اش خودم!
+ من هم پزشکی قبول خواهم شد!
+ آمین یارب العالمین.

پاسخ :

منم فک نکنم همیچین حرفی گفته باشم! :)
هانیه شالباف
۲۱ شهریور ۱۱:۳۲
مگه بهتر از ابی‌جان هم داریم ؟ :)
عالیه ... عالی!

پاسخ :

آره فوق العادس صداش 
همین خوبه .... همین خوبه (گوش دادی که؟)
فاطمه :)
۲۱ شهریور ۱۴:۵۱
قشنگه

پاسخ :

آره :)))
محمدرضا زال آقایی
۲۱ شهریور ۱۷:۴۳
از ابی بدم میاد :(((((((((

پاسخ :

خیلی ممنون بابت اظهار نظر رکتون!!!!
آبان دخت ...
۲۱ شهریور ۲۳:۱۵
خب من زیاد ابی گوش نمیدم ولی ممنون بابت این پیشنهاد :))

پاسخ :

خواهش
M. Maleki
۲۴ شهریور ۱۵:۳۹
سلام.
جا داشتم برا دنبال کردن اون پایین مایینا ولی باز قالبم رو عوض کردم.
متشکرم
:))

پاسخ :

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان