گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

خصوصاً کنکوریا بخونند....

میدونم این پستم اصلا گیگول وار نیست

نزدیک مهرماهیم و باز شدن مدرسه

خوندن کنکوریا

دوباره گرم شدن بازار مشاوره های کنکور

بزارید همین الان بگم اگه بخوایین به گفته دوستان انگیزشی باشین

همیشه فرصت برای برگشت به کورس هست!!

دروغه بخدا

ینی تابستون گذشت کارنامه 20 شروع میکنه بابا مهمترین گام رو باید از مهر برداشت :(

میرسی به بهمن میگه بابا مهمترین گامو برنداشتی با سی دی های ما میتونی به جایی برسی

میرسی نزدیک بهار میگه میتونی میرسی

 یه ماه مونده به کنکور بازم میگه میتونی

شنیده شده با مهندسی معکوس دوستان گفتن تا یه روز به کنکور هم جا داره!!

دوستان من به عنوان یک شکست خورده پرتجربه دارم باهاتون صحبت میکنم

من در فیزیک دوم کلاس بودم در شیمی و زیست هم خوب بودم

غرور نگیرتتون  

کنکوری باشی و غمگین نباشی؟

این خضعفلاتی که میشنوید رو باور نکنین که میگن

 کنکوره یه دوران خوبه توی زندگی و از این چرت و پرتا....

اونا جای شما نیستند و فشار درسی ای که بهتون وارد میشه رو درک نمیکنن

خیلیا توی این فشار که هر کسی درکشون نمیکنه فکرایی به سرشون میاد!!!

همینطوری واسه بازار گرمی خودشون یه مشت چرت تحویل میدن

دوست من کنکور جای سخت کوشیه

تا آخرش باید بری

وقتتو اصلا از دست نده

از لحظه لحظاتت استفاده کن

بعدا به حرفم میرسی

طرف میرسه به وسط آبان هنوز داره توی گوگل سرچ میکنه یا به هر کس که میرسه "چطور زیست بخونیم؟!"

دوستان میدونم فشار روتونه ولی به خاطر خودتون خوب بخونین

میدونم زیاد حرف بزنم هر کسی نمیخنه بنابراین سخن کوتاه باید و السلام :)

 

 

۲۰ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
Aragol ...
۲۳ شهریور ۲۰:۱۵
کنکور خر عسد :(((((

پاسخ :

100%
ولی آیا چاره ای عست؟
سیّد محمّد جعاوله
۲۳ شهریور ۲۰:۱۷
من حرفی برای گفتن ندارم

پاسخ :

ممنون که ندارید :))
آرزو ^_^
۲۳ شهریور ۲۰:۱۸
از ما که گذشت :))

پاسخ :

به به واقعا عالیه
از ما هم گذشت :)))
ولی دیگران کاشتند و ما خوردیم ....ما بکاریم و دیگران بخورند 
نسیم ...
۲۳ شهریور ۲۰:۲۳
خیلی موافقم با حرفاتون...
ولی خیلی انگیزه میخواد که آدم کم نیاره...
خیلی تحمل میخواد...

پاسخ :

تنها انگیزه فقط باید فرار از آینده بد باشه 
عاقلانه ترین حرف اینکه بهترین راه برای رسیدن به خوشبختی درس خوندنه
حالا اینو کنار بزاریم که طرف شاید بهترین رشته قبول شه ولی عاقبت بخیر نشه
توکان ..
۲۳ شهریور ۲۰:۴۲
ولی یه کنکوری باید بدونه کنکوریا به روحیه خیلی نیاز دارن :)
یکمم روحیه میدادید کلا پودر کردینشون که:/

پاسخ :

انگیزه خودشونن بخدا 
لیمو :)
۲۳ شهریور ۲۰:۴۹
من یه کنکوری ام! از مهر هم میرم پیش دانشگاهی
اما انرژی دارم و شادم:-)

پاسخ :

باید باشی :)))

zahra zamany
۲۳ شهریور ۲۰:۵۱
به هیچ وجه حاضر نیستم برگردم به دوران قبل از کنکورم.
واقعا کنکور هف جد عادمو میاره جلو چشش
تازه با این که من زیاد خودم و تو خونه حبس نکردم و به قولی موقع کنکور زندگی رو به خودم حروم نکردم
ولی بازم خیلی سخت بود
پیرو فرمایشات شما عرض کردم...

پاسخ :

واقعا کار خوبی کردین ولی من به جز آزمونا هر دو هفته دم در خونمون رو میدیم :(((((((((
بسیار هم از این کارم عصبانیم :((((
محسن فرج اللهی
۲۳ شهریور ۲۰:۵۴
خر کنکور است😞😠😞😠😞😠😞😠

پاسخ :

100%
ولی چاره ای نیست :(
نسیم ...
۲۳ شهریور ۲۱:۰۷
میدونین پستتون استرسم رو بیشتر کرد... یه ذره انگیزه ای هم که داشتم نابود کرد!

پاسخ :

نه بابا 
باید انگیزه داشته باشین :))))))))))
فرناز فرزان
۲۳ شهریور ۲۱:۱۰
با آرزوی موفقیت

پاسخ :

برا کنکوریا 
پسر رویایی
۲۳ شهریور ۲۱:۳۱
من کنکورکارشناسی دوست داشت
حامد عبدالهی
۲۳ شهریور ۲۱:۴۵
باید گفت:
یا بشین درستو بخون تا به اونجایی که میخوای برسی و نه هم نیار
یا بتمرگ خندانت رو تماشا کن
خخخخ
والا زمان ما اصلا نمیدونستیم کنکور چنتا ح داره
رتبه 20000 یعنی اوج بدبختی
رتبه 10000 یعنی خاک تو سرت
رتبه 5000 یعنی پس تو چیکار کردی تو این یه سال
رتبه 1000 یعنی خب تلاشتو کردی ولی ایشالله سال بعد
 بگذریم که الان با رتبه 70000 میره و قبول میشه

پاسخ :

البته واسه ریاضی اونجوریه 
واسه ریاضی 10000 هزار هم خوبه 
فقط منطقه سه تجربی اندازه کل ریاضی + هنر + زبان هستش هنوز هم کمی کم میاره :))))
دلارام 🌻
۲۳ شهریور ۲۱:۵۳
خدایا شکرت که کنکوری نیستم...خدایا شکرت؛)

پاسخ :

منم خدایا شکررررر
حامد عبدالهی
۲۴ شهریور ۰۰:۳۸
والا منم تجربی بودم :)
زیست خوندم....زییییییییست!
منتها تغییر رشته دادم
سال آخر

پاسخ :

کار خوبی کردی
ولی از تجربی به ریاضی ندیده بودم که دیدم :))
ژله پرتقالی
۲۴ شهریور ۱۶:۵۰
چقد به کامنت اولو جوابش خندیم خخخخخخخخخخ

من با اینکه حال نداشتم تا تهش خوندم میخواستم بگم جایزه ندارمیاد اون پسته افتادم که حذفش کردین
هه هه فک کردین یادم فته نخیر پسرم درسته من چشام سو نداره گوشام ضعیفه دستام میلرزه اما حافظه م مثه یه ساعت خوب کار میکنه خخخخخ
 خوب نتیجه فوتبال ایرانو چین چی شد ؟؟؟

پاسخ :

رسالت گیگول هم همین خندس

0-0 کردن به نفع چین!
آفرین به هوشت مامان جون
ژله پرتقالی
۲۴ شهریور ۱۶:۵۳
و بگم که من از کنکور متنفرم اگه یه آدم بود یقه شو میگرفت با کله میزدم تو دیوار با یه تیپام از پنجره پرتش میکردم بیرون همه مارو مسخره خودش کرده الآن یه حسی میگه بهش بگم بیشعور ولی خب من فوش بلد نیستم خخخخخ

پاسخ :

من تا دلت بخواد فحش (فحش گرفتی فحش نه فوش....خخخخخ) بلدم 
میای با هم بزنیمش؟؟؟؟/ دل پری دارم ازش
ژله پرتقالی
۲۴ شهریور ۱۸:۵۰
که اینطور 0-0 به نفع چین خخخخخخ
تشکر پسرم :)
شما تو زبان عامیانه هم میگی فحش ؟
شما پسرا که همیشه ه ح رو نوش جان میکنین من تا جایی که دیدم پسرا میگن تران مشد مراب درستش اینه تهران مشهد مهراب خخخخخ
چی شد به ما که رسید مهم شد ؟ :)
آره :)

پاسخ :

حالا هر چی :)))))
خخخخخخخخ بازم مِخندُم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان