گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

کدوم شخصیت رو بیشتر دوستم داشتی؟

لیدی اند جنتلمنز :))) های
میدونم خیلی پست میزارم و آخر ششبا آهنگ ولی امشب میخوام یه سوال بپرسم 

بهترین شخصیت کارتونی قدیم و جدید؟ 

و اما من 
من شخصیت رنگو رو در فیلم کارتونیی رنگو (2010) بسیار دوست میدارم 
و در کارتون های قدیمی شخصیت کایوت در مجموعه طنز رواد رانر (road runner)

و اینم عکس این عزیزان


۱۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
دلارام 🌻
۲۳ شهریور ۰۰:۱۱
اسکار،کلا مینیونا،قدیمی یادم نیست والا؛)

پاسخ :

اسکار هم باحال داداش رنگو هستش ایشون :))))
بابا هاچ ، موش و گربه .....اوووووووووووووو
.. in manam
۲۳ شهریور ۰۰:۱۵
مینیون ها خیلى دوست دارم 
اوگى و تام و جرى 

پاسخ :

اوووو همون زردا رو میگی؟؟؟
آره خعلی باحالن
اوگی اون سگه بود 
تام رو آره ولی از جری متنفر ب.دم .... ینی هستم هنوزم!
سیّد محمّد جعاوله
۲۳ شهریور ۰۰:۲۳
خدا حفظشون کنه

پاسخ :

ایشالله
Fatemeh Omidian Nasab
۲۳ شهریور ۰۰:۳۱
من پونیو رو خیلی دوس دارم ^_^
.
راستی منکه پیام خصوصی ندادم @_@

پاسخ :

یکی دیگه داد :))
( ک) شباهنگ
۲۳ شهریور ۰۱:۱۳
شاید شما ندیده باشید..
کوئیک دِراو مک گراو  :)
وودی وود پیکر...
تام..

پاسخ :

کوئیک دِراو مک گراو که بیشتر شبیه اسم یه وسیله ورزشیه :))
اون دارکوبه :))
آره تام بنده خدا 
*majedeh 2002*
۲۳ شهریور ۰۸:۴۷

منم عاشق مینیون هام


پاسخ :

منم اما درست و حسابی ندیدم
คຖē Şhērlฯ
۲۳ شهریور ۰۹:۴۳
به نام خدا من رنگورو دوس داشت!

پاسخ :

او مای گاد چه وجه تشابه نظری :))
Aragol ...
۲۳ شهریور ۱۰:۳۲
مینیون ها ^_^

پاسخ :

خعلی طرفدار داره این مینیون ها!!
رادیو عاشقی
۲۳ شهریور ۱۲:۰۲
بله دقیقا منم عاشق منیون ها هستم و البته خَر شرک
قدیمى هااا هم سوباسا و الستون و ولستون😁

پاسخ :

آره شخصیتای جذابی تشریف دارن اینا :)))
آرزو ^_^
۲۳ شهریور ۱۳:۳۲
پاتریک

پاسخ :

خخخخخخخخخخ
آره باب اسفنجی :))))
Samira ..
۲۳ شهریور ۱۳:۳۹
قدیم کاکرو
جدید اسکار:دی

پاسخ :

منم اینا رو دوسشون دارم :))))
bahar ...
۲۳ شهریور ۱۳:۵۵
(: اسکار

پاسخ :

خخخخ اسکار هم باحاله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان