گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

به پسر خالم چند میدید؟

قبل از پسر خالم...

آقا این فیلی که گذاشتم کمتر از 1 مگه ینی کمتر یه عکس ولی محتواش فوق العادس 

طرف یه فرفره مغناطیسی درست میکنه همینطوری معلق رو هوا با سرعت میچرخه (تا قیامت)

اگه تونستید درست کنین واسه ما هم عکسش بفرستید 

به نظر من که فوق العادس

باید برم با رفیقم درست کنم واقعا واسه تزئین هم قشنگه

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید (عقابه) :))

حالا پسر خالم!!

اینا رو هم پسرخالم رنگ کرده چند میدین؟

رفته کوزه ها رو خریده رنگ کرده | اگه خواستین نقاشیشاش رو نشونتون بدم حال کنید :)

دنبال کردن این وب

۲۵ نظر ۹ موافق ۰ مخالف
Gigool :)
۲۴ شهریور ۲۰:۲۱
من به پسر خالم 19 میدم پرو نشه :))))
ولی خداییش کارش حرف نداره 
اولین نظر از خودم :)))
some one
۲۴ شهریور ۲۰:۳۱
19.935(:

پاسخ :

خخخخخخخ
خوشم اومد اتفاقا نمره کلاسشم همین بود 
خانومِ حدیث ^_^
۲۴ شهریور ۲۰:۳۶
قشنگ مشنگ  :))

پاسخ :

خوب چند؟
سیّد محمّد جعاوله
۲۴ شهریور ۲۰:۴۲
کار هنری که نمره ای نیس
چشم نوازن

پاسخ :

اوو ممنون از طرف پسرخالم 
bahar ...
۲۴ شهریور ۲۰:۴۶
((: 0

پاسخ :

شخوی میکینی؟
پسر رویایی
۲۴ شهریور ۲۰:۴۸
خیلی زیبارنگ آمیزی کرده
نمیدونم چرادلم میخوادبهش کمتراز20ندم
نمره اش 20است

پاسخ :

ببین اگه کوزشم خودش درست میکرد 20 بود
پریســآتیـــس (:
۲۴ شهریور ۲۰:۴۹
خیلی قشنگه (: نمره ڪامل حقشونه گمونم 

پاسخ :

ممنون از طرف پسرخاله 
♥سرباز شیعه♥
۲۴ شهریور ۲۰:۵۵
دهنش آسفالت

19 خوبه دیگه

پاسخ :

واقعا
.
.
.
از طرف پسرخالم ممنون
آرزو ^_^
۲۴ شهریور ۲۱:۰۴
فرفره خیلی باحال بود 
نمره هم ۱۹ ، اون یه نمره بستگی داره به اینکه از نزدیک چجوری باشه .

پاسخ :

واقعا دیدی؟ 

.
.
.
از طرف پسرخالم از شما هم ممنون
پسر خاله
۲۴ شهریور ۲۱:۴۱
دمش گرم
15
این نمره رو هم من بهش ندادم خودش گرفته^_^

پاسخ :

خخخخخ بیچاره پسرخالم | عجب نامردی هستی شما پسرخاله

.. in manam
۲۴ شهریور ۲۱:۵۲
هیجده میدم 

پاسخ :

از طرفش ممنون
فرناز فرزان
۲۴ شهریور ۲۲:۱۱
19.999 
یه کم دیگه تلاش کنه 20 گرفته!

پاسخ :

خخخخخخخخخ
ممنون از نمرت
حامد عبدالهی
۲۴ شهریور ۲۲:۱۹
اونو حتما باید درست کنم
جالب توجه بود
و نمره 19.99 رو ازش کم میکنم :))

پاسخ :

آره فوق العادس اگه تونسی
حالا تونسی یه فیلم یا عکس بگیر بزارم تو وب دوستان ببینن واقعیه
ژله پرتقالی
۲۴ شهریور ۲۲:۲۲
فرفره خیلی جالب بود
من 17 میدم تخصص ندارما ولی حس میکنم میتونه بهتر باشه
اول بهش بگین مرحبا پسرم بعد بگین بیشتر تلاش کن :))

پاسخ :

بابت کامنت ممنونم
از طرف پسر خاله هم ممنون 
میگم خودش بیاد نگاه کنه 
Aragol ...
۲۴ شهریور ۲۲:۲۴
وآااییییی چقد عالیییییی ^_^
من21 میدم بهش :)

پاسخ :

خیلی ممنون از لفتتون :))))
M. Maleki
۲۴ شهریور ۲۳:۲۰
عالی انصافا
یه ۱۹ نمره بخاطر آبی بودنش ازش کسر میکنم :))

پاسخ :

خخخخخخخخ
دم داداش گرم 
پرسپولیس 
( ک) شباهنگ
۲۴ شهریور ۲۳:۲۶
خیلی عالی و جالب بودند..
مطمن هستم در این زمینه موفق خواهند شد...
ولی چون معلم نیستم..نمره نمیدهم    :)

پاسخ :

از حرکت محتاتانه ممنون 
حالا میدادین کاری نمیشد:))
خخخخخخخ بابا طرف رادیولوژیسته
Poker Face
۲۵ شهریور ۰۰:۴۵
خیلی خوب رنگ زده خدایی ولی خب 19(بدلیل طرحای بهتری که موجود است و میتونست بزنه)
برا اون فرفره مغناطیسیه میگم اینو یه کانال مکاترونیک هست معمولا ازینجور گیف ها میذاره دوست داشتید بگید لینک بدم:)

پاسخ :

ممنون از طرف پسرخالم 
آره بی زحمت ممنون میشم :))

لیمو :)
۲۵ شهریور ۰۰:۴۶
معلومه که ۲۰
عااالیه خیلی ترکیب رنگهاش بهم میان

پاسخ :

از طرفش ممنونم :)))
Poker Face
۲۵ شهریور ۰۱:۱۹
بذار الان تلاشمو میکنم:)
پسر رویایی
۲۵ شهریور ۰۸:۲۵
نه گیگول خان قرارشدبه رنگ آمیزیش نمره بدیم نه کوزه سازیش ونمره من به رنگ آمیزیش بیسته بیست.

پاسخ :

آها اینم حرفه خوب
از طرف پسرخالم ممنون
لبخنــــツ ـــد
۲۵ شهریور ۱۲:۲۷

من بهشون 20 میدم

خیلی زیبا هستن :)

پاسخ :

از طرف پسر خاله ممنونم;)
بِی مَکس | BayMax
۲۶ شهریور ۱۵:۴۹
انصافا عااالیه دمش گرم :)
20!

پاسخ :

ممنونم :))
مهیار شجاع
۲۹ شهریور ۱۵:۲۴
زیباست

پاسخ :

خواهش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان