گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

نتیجه دربی؟ خخخخخخخخخخخ

دوستان نتیجه بازی استقلال (تاج) و پرسپولیس رو ازتون میخوام هر کی درست گفت فردا اسمشو میزام توی وب همه بخونن + هزاران جوایزه نقدی و غیرنقدی دیگر هر یک به ارزش یکصد میلیون ریال (خخخخخخخخخخخ چیه نیگام میکنید؟ نه بابا نمیخندم بخدا خخخخخخخ.)


استقلال پرسپولیس


اینم یه گیف کار خودمه :)

من خودم میگم 2-1 به نفع پرسپولیس:) ببین فردا اسمم میاد تو وب فقط ببین اگه نیومد 

۴۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
دلارام 🌻
۲۵ شهریور ۱۷:۱۷
صفر صفر!

پاسخ :

حرف اصلی رو گفت :)
ببینید همین میشه 
اگه نشد :(
bahar ...
۲۵ شهریور ۱۷:۱۸
((: استقلال برنده میشه هوووووووووووووو دست دست  استقلال شیش پرسپلس صفرررررررررررررررررررررررر

پاسخ :

آره جون عمت (ببخشید ها!) :))))
اوه اوه اوه نتیجه رو باش 
بابا اون نتیجه شرف داره 
حرمت داره 
الکی الکی که مال هر کسی نمیشه خواهر من 
پسر رویایی
۲۵ شهریور ۱۷:۱۹
بردپرسپولیس گلشم اگه 6هیچ بهن فع پرسپولیس باشه که چه بهتر

پاسخ :

اولین بازی توی آزادی 6-0 شده اینم میشه :)))))))
ایشالله حتما میشه :))
سیّد محمّد جعاوله
۲۵ شهریور ۱۷:۲۱
من قرمزم
می بریم کلن

پاسخ :

آ قربون دهنت داداش 
bahar ...
۲۵ شهریور ۱۷:۲۴
 هه هه معلومه مامیبریم حالا صبح نتیجه میااااد میبینیمممممممممممممممممممممممم

پاسخ :

نتیجه کنکور رو میگی؟
کو تا صبح شنبه!!!!
خودم همون عصر جمعه مینویسم 

پست های جامانده
۲۵ شهریور ۱۷:۳۱
:))))))

پاسخ :

این الان نتیجس عایا؟
لیمو :)
۲۵ شهریور ۱۷:۳۲
استقلال همییشه پیروزه! برا من:-)
نتیجه هم باز میگم ب نفع استقلال

پاسخ :

حالا شاید ذهنتون قد نده! آره اگه این سه تای قبلی رو ریموو کنی :)))))))
محمدرضا زال آقایی
۲۵ شهریور ۱۷:۵۵
پرسپولیس تهران     3
استفراغ تهران        1

--------------------------------------
آخ آخ حواسم نبود گفتم استقراغ شرمنده همون استقلال

:)))))))))))))))))))))))
:*

پاسخ :

خخخخخخخخخ
ایشالله 
آرزو ^_^
۲۵ شهریور ۱۸:۰۲
دو _ هیچ پرسپولیس می بره

پاسخ :

ایول داری :)))))
خخخخخخخ مثل اینکه پرسپولیسیا بیشترن :))))))))
ژله پرتقالی
۲۵ شهریور ۱۸:۰۷
استقلال و دیگر هیچ :)))
فوتبالی نیستم ولی ازونجایی که اکثرا استقلال میبره طرفدار اونم خخخخ
یا مساوی میشن یا استقلال میبره دیگه سوال داره ؟ :))
گمونم 1-1 یا 2-1 به نفع استقلال

پاسخ :

یکی رو باید انتخاب میکردی ولی اشکالی نداره 

الان اگه پرسپولیس برده باشه پرپولیسی بوشو باشه؟
♥سرباز شیعه♥
۲۵ شهریور ۱۸:۲۴
خسته نشید میترسم

خیلی گیفتون گیفه

پاسخ :

کی خسته میشه بزار هنوز دربی 100 بشه اونوقت 
الان که جوونیم :))))
رفیق خاموش
۲۵ شهریور ۱۸:۴۲
 خیلی وقته دیگه فوتبال نمی بینم طرفدار هیچ تیمی نیستم میگم 2-1 به نفع پرسپلیس اما دوس دارم استقلال ببره :)

پاسخ :

ممنون از صداقت
رادیو عاشقی
۲۵ شهریور ۱۹:۰۰
آبیته💙💙💙💙💙💙
ما میبرم
یک هیچ به نفع💙

پاسخ :

قرمزته (و دیگر هیچ)
زکی مگه مفته 
اگه استقلال ببره در گیگول رو گچ میگیرم :((((

رادیو عاشقی
۲۵ شهریور ۱۹:۱۰
پس از همین حالا گچ و آماده کن

پاسخ :

خخخخخخ
باشه 

M. Maleki
۲۵ شهریور ۱۹:۵۷
دو به یک پرسپولیس میبره مطئنا

پاسخ :

خخخخخ حتما 
masi Rika
۲۵ شهریور ۱۹:۵۸
استقلال کودومه؟!؟
همون تیم  داغونه س که از 5 تا بازی فقط 3 تا امتیاز گرفته تا الان؟!

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخ
نتیجه رو نگفتی 
پسر خاله
۲۵ شهریور ۲۰:۱۶
یا 6 تا میزنیم یا 4تا
آخه استقلالم شد تیم؟-_-




خخخخخخ استفراغ جالب بود

پاسخ :

ایشالله 
والا
آه اون حرف محمدرضا؟ آره خوشم اومد
فاطمه :)
۲۵ شهریور ۲۰:۱۷
برد پرسپولیس

پاسخ :

ممنون ولی چند چند بابا میخام جایزه بدم :)
مهیار شجاع
۲۵ شهریور ۲۰:۲۰
میبره استقلاااااااااااااااااااااااااااال

پاسخ :

ایشالله 










ببازه :)))))))
پسر رویایی
۲۵ شهریور ۲۰:۳۹
نتیجه به نظرمن:پرسپولیس4استقلال0

پاسخ :

فک نکنم ولی هر چیزی ممکنه 6 صفر که بشن اینو میتونیم 
ژله پرتقالی
۲۵ شهریور ۲۱:۱۰
اگه هنو بازی شروع نشده نظرم قبول اگه نه که هیچ
خب یکی میگم 2-1 به نفع استقلال

نه دلم بیشتر با استقلاله :))

پاسخ :

ثبت شد :)))
پسر رویایی
۲۵ شهریور ۲۱:۳۴
نه داش گیگول 4برصفرکه بشه استقلالیادیگه نمیتونن این 4روبه رخ مابکشن
وماهم هم6تایی رابه رخشون میکشیم و4تایی را

پاسخ :

بابا همین دفعه پیش که چهارتا رو بهشون زیدم بگو بشه 4 صفر
خانومِ حدیث ^_^
۲۵ شهریور ۲۱:۳۵
من نظری ندارم: |

پاسخ :

خیلی ممنون :)
.. in manam
۲۵ شهریور ۲۱:۴۸
پرسپولیس میبره فکر کنم سه تا بزنه
استقلال هم فکر کنم یکى بزنه 
منم خودم استقلالیم :) اما خب پرسپولیس میبره

پاسخ :

دم آدم باانصاف گرم
( ک) شباهنگ
۲۵ شهریور ۲۲:۱۰
برای من فقط فوتبال ایران مهم است  که متاسفانه  :((

پاسخ :

آره منم همینطور (البته تاسف نداره که الان که اولیم | حالا با چه دلیلی نمیدونم!)
فرناز فرزان
۲۵ شهریور ۲۲:۱۵
مساوی میشن
صفر-صفر

پاسخ :

به احتمال قوی که نه حتمن خخخخ
آذری قیز
۲۵ شهریور ۲۲:۲۳
خیلی دربی باز نیستم طرفدار هیچ کدومم نیستم ولی قاعدتا باید پرسپولیس ببره چون استقلال داغونه این فصل.1-0

پاسخ :

نه اتفاقا لامصب استقلال هم امسال افتضاح کرده هم داغ سه تا دربی باخته رو دله خعلی خطرناکه ولی بازم واس پرسپولیس چیزی نی

نی لبک ...
۲۵ شهریور ۲۲:۳۳

فوتبالی نیستم...از اونجایی که فوتبال ایران افتخاری برای این سرزمین نداره...

نگاه نمی کنم...در عوض عاشق والیبال ایرانم...:)

مسخره ترین اتفاق از نظرم همین دربی استقلال و پیروزیه...و اینکه یه عده سر و دست میشکونن برای این تیم های ضعیف...بعد بازی هم آسایش نداریم که...بوق بوق را میندازن توی خیابون ها...

پاسخ :

خخخخخخخخخخ 
پس شما دعا کن 0-0 بشه نی لبک خانوم 

Poker Face
۲۵ شهریور ۲۳:۵۷
خب من که نه اهل فوتبالم نه اطلاعی دارم فقط میدونم استقلال دفعه قبل پوکید:))
ایشالا نتیجه همونی بشه که میخواید:))

پاسخ :

پرسپولیس میبره 
حالا ببین :)
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۲۶ شهریور ۰۰:۲۴
مسخره ترین ورزش بنظرم فوتباله .... ولی شدید پرسپولیسیم ... 

خخ یه همچین آدمیم من 

پاسخ :

خخخخخخخخ 
ینی تناقض رو عشقه :))))
شهریار صامت
۲۶ شهریور ۰۱:۵۶
1-1

پاسخ :

حاضرم استقلال ببره مساوی نشیم :))))))
محمد موحدسرشت
۲۶ شهریور ۰۳:۳۸
سلام 
3_1،پرسپولیس میزنه...


جایزه رو آماده کن عزیز 


پاسخ :

سلام 
ایشالله ایشالله 




خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نسیم ...
۲۶ شهریور ۰۹:۴۱
دوست دارم نتیجه همونی بشه که داداشیم میخواد...
وقتی تیمش میبره خیلی خوشحال میشه...
منم با خوشحالیش خوشحال میشم...

پاسخ :

ایشالله که داداشیت پرسپولیسیه؟
نسیم ...
۲۶ شهریور ۱۰:۰۸
بله بله...

پاسخ :

:)
نسیم ...
۲۶ شهریور ۱۱:۰۶
ان شاءالله که پرسپولیس میبره هم شما شاد میشی هم همه پرسپولیسی ها...

پاسخ :

ایشالله :)))))))))))))
امروز عصر 
some one
۲۶ شهریور ۱۲:۵۷
به نظرم هرچی بشه پرسپولیس نمیبره!
نظر خودم 2-0 استقلاله
راستی به ولاگم سر بزن مطلب لرد آبی ها و پروفسور رو  ببین خیلی خوبه!

پاسخ :

نا ایشالله!
باشه حتما میام 
سینا تبرک
۲۶ شهریور ۱۵:۱۵
پرسپولیس میبره
دنبال شدید ، لطفا وبلاگ منم دنبال کنید

پاسخ :

ایشالله 
باشه عزیزم 
بِی مَکس | BayMax
۲۶ شهریور ۱۵:۵۰
1-0 استقلال
والسلام!

پاسخ :

اگه بخوان صفر صفر بشن آره والله همین پرسپولیس
الینا یاس زیبا
۲۶ شهریور ۱۶:۲۶
عه...فک کنم پرسپولیس ببره خخخخ

پاسخ :

ایشالله
M. Maleki
۲۶ شهریور ۱۹:۰۹
صفر صفر میشه بنظرم..

پاسخ :

الانم به نظر من هم
ایلیا
۲۲ دی ۰۹:۱۸

2 -- 1 پرسپولیس میبره

ایلیا
۲۲ دی ۱۸:۲۶

تا اینجا نتیجم درسته💪

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان