گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

پسر خاله احساسی ما

آقا یادتون هس که یه پست گذاشتم کوزه هایی که پسر خالم رنگ کرده بود بعد چنوقت بهش خبر دادم 

(ینی تا حد ذوق مرگـــی پیش رفته اونطور که معلومه)

ببینید عکس العمل مستر کازنس را :)))

اگه نمیدونید کدوم رو میگم اینجا کلیک کنید :)

ما چه پسر خاله ای داریم 

راستی از شما هم تشکر کرد ایشون :)))

پسرخاله جان ما چاکر شما :*)

------------

هنوز شرکت نکردی؟ بگو دزد کدومه؟ ببینم چند مرده حلاجی؟ اینجا کلیک کن (برای ورود!)

۱۴ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
پریسآتیس (:
۲۹ شهریور ۱۲:۲۸
من چقدر پڪیج اون استیڪره رو دوست دارم :)))

پاسخ :

خخخخخخخ منم :)))) خیلی گوگولیه :)
Behnam BN
۲۹ شهریور ۱۲:۲۹
باحال بود...

پاسخ :

:)) ممنون :)
bahar ...
۲۹ شهریور ۱۳:۵۶
از من تشکرنکردا(((: چون من گفتم صفر

پاسخ :

نه همین که یه ارزشی واسه هنرش قائل شدی که نگاه کردین 
ینی از نگاه قشنگتون تشکر کرده :)
بِی مَکس | BayMax
۲۹ شهریور ۱۴:۴۱
خواهش میکنم پسر خاله جان :)

پاسخ :

:))))
پاییز شاد
۲۹ شهریور ۱۵:۰۶
:)))))))))))))))))))))

پاسخ :

:))
Poker Face
۲۹ شهریور ۱۵:۳۰
:))))))
چقدر پر هیجانه:دی!
روحیه اش هنریه:))

پاسخ :

آره بابا تازه یه نقاشیایی داره عجیب که نگو
فاطمه :)
۲۹ شهریور ۱۵:۳۹
بیچپاره جدی ذوق مرگ شده خخ

پاسخ :

همچین هم بیچاره نیس ها طرف رادیولوژیسته
پسر رویایی
۲۹ شهریور ۱۶:۲۳
وای آره پسرخاله داشتن خیلی کیف میده وانم وقتی که ازت تعریف میکنه من دوتاشودارم خیلی بامزن.........

پاسخ :

خخخ خوشبحاللامون :)
( ک) شباهنگ
۲۹ شهریور ۱۷:۳۶
پسر خاله همیشه  از کلاه قرمزی تشکر میکند...ما هم از ایشان متشکریم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان