گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

گیگول برگشت

بچه‌ها چه طورین.......

آقا ما برگشتیم.......

چرا؟

چون هی گشتیم 

گشتیم

ولی گل‌تر از شما پیدا نکردیم 😆

فک کنم کمتر کسی از دوستان فعالیت داشته باشه الان 

ولی خوب اگه واسه شماها مقدور بود توی وبلاگاتون خبر اومدن دوباره گیگول خان رو بدید بلکه یه حالی به بیان بدین با اومدنمون :-)

۱۰ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
Mackenzy Onassis
۱۶ آذر ۲۱:۳۴
ولکام بک!!!

پاسخ :

ی
آئ کام بک
ولکام بک
آقای سین
۱۶ آذر ۲۱:۳۶
:)


اتفاقا همین الان رفته بودم اون ته های لیست وبایی که دنبال میکنم و داشتم کسایی که مدت زیادیه پست نذاشتن رو نگاه میکردم

پاسخ :

آره دیگه داشت وبم میپوسید 
گفتم یه خونه تکونی کنم
واااای دوستان عزیز واقعا به این نتیجه رسیدم که با اینکه وبلاگ خیلی وقتتون نمیگیره ولی کلی انرژی واسه روز بهت میده
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۱۶ آذر ۲۱:۳۶
سلاااااام خوش برگشتین ^___^
خبر میدیم تو وبمون D:

پاسخ :

تنکیو عزیزم
ɐɹɐɓol •_•
۱۶ آذر ۲۱:۳۷
خوش برگشت =)

پاسخ :

تنکیو........امیدوارم با مطالبی که روزانه میزارم حالتونو و حالمو خوب کنم ;-)
مهیار شجاع
۱۶ آذر ۲۱:۵۲
ولکااااااااااااااااااام
منتظر پست های جدیدت هستم

پاسخ :

thx for
امیدوارم باب طبع باشه (جملش بهم نمیومد)
Poker Face
۱۶ آذر ۲۱:۵۵
ولکام بک:)

پاسخ :

تنکیو فرند 
تنکو
mohsen faraj(sampadi💪)
۱۶ آذر ۲۲:۰۶

صرفا برای اظهار علاقه xD

خوش اومدید :)

پاسخ :

این شکلک بود محسن جان؟
سلامت باشی عزیز دلم 
امیدوارم پستام بتونه حتی برا یه اپسیلون لحظه خوشحالتون کنه
لیمو :)
۱۶ آذر ۲۲:۱۲
سلام گیگول
خووش اومدی دوباره

پاسخ :

آره خوش اومدم دوباره 
گیگول شادی و خنده داره
😁😁😁
خانومِ حدیث ^_^
۱۷ آذر ۱۳:۴۳
اوه مای نیم ایز  :)
خوش برگشتین  :)))

پاسخ :

وات یور نییییم؟
سلامت باشی
نسیم ...
۱۸ آذر ۱۵:۱۶
خوش برگشتین ؛)

پاسخ :

سلامت باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان