گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

قشنگ ترین فیلم عمرم....پیشنهاد میکنم ببینیدش

این فیلم به نظر من یکی از خنده‌دارترین غیلم‌های سال 2014 هستش 
بعد ۲۰ سال قسمت دوم این فیلم ساخته شد
پیشنهاد میکنم که حتما ببینید .... بازیگر مشهورش جیم کری هستش همونی‌که فیلم ماسک رو هر بازی می کرد
آهنگ زیر رو هم که از همون فیلم ضبط کردم گوش بدین که فوق العادس
۶ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
۱۹ آذر ۱۵:۳۲
اصلن متنتون مشخص نیست 

پاسخ :

نمیدونم مشکلش چیه
رادیو عاشقی
۱۹ آذر ۱۵:۵۳
بازیگرش که معرکس 
باید فیلمش رو هم دید
از شخصیت هاى طنز خیلى خوشم میاد
فک کجش خیلى بانمکش کرده😆👍

پاسخ :

آره اون دهن کج کردناش وقتی که خر کیف میشه محشره
Mohsen Farajollahi
۱۹ آذر ۱۶:۱۰
یادم نمیاد این فیلم رو دیدم یا نه !
به هر حال امتحان میکنم :)

پاسخ :

حتما نگاه کنی ها
Dumb and dumber to محصول 2014
شیکسون (^_^)
۱۹ آذر ۱۷:۱۳
جیم کری خیلی باحاله :))
آهنگم قشنگه ^_^

وبلاگ جالبی شده، قالب و اینها و لوگو!
لوگو کار خودته؟
و احساس میکنم نوع نوشتن هم فرقایی داره؟ اهل جای خاصی هستین؟
مثلا نوشتین "مرکز اشتراک گذاری لحاظ خوش..."
یا "فیلم ماسک رو هر بازی میکرد" ؟

پاسخ :

آره کار خودمه 😊
نه غلط املاییه وگرنه فیلم رو هم اضافه کون
 وطنم پاره طنم.....
شیکسون (^_^)
۱۹ آذر ۱۷:۳۲
وطنم پاره تنم یعنی ناراحت شدی؟ :))
خوب فکر کردم مثلا شاید افغانستانی باشی 😂

میتونین بگین لوگو(همونی که در معرفیه وبلاگه) با چی کار شده؟ تصویرش و متحرک سازیش :)

پاسخ :

افغانیییییی؟؟؟؟؟
خخخهخخ خخخخخ
البته تو این خراسون هم همه متمایل به  پشتو حرف میزنیم اما نه غلظت افغانیا طرز حرف زدن ما مث دربار ساسانیان احیا کننده قدرت آریایی کوروش هستش
با اجازتون با فتوشاپ ساختم
شیکسون (^_^)
۱۹ آذر ۱۸:۰۱
البته منظورم از افغانستانی گفتن و خندیدن مسخره کردن اونها یا شما نبودا...منظورم حدس اشتباهم بود :)
پس خراسونی هستین، خوبه ;-)
خواهش میکنم :دی  فقط یه سوال دیگه اینکه من توی فتوشاپ انیمیشن ساختن رو فقط از پشت هم چیدن فریم ها بلدم، ولی دقت کردم لوگوی شما خیلی طبیعیه انگاری که فیلمه یا مثلا نرم افزار دیگه ای متحرکش کرده، خم شدن و چشمک زدنش...یا همه فریمهارو طراحی کردین؟
زیاد شد ببخشید :))

پاسخ :

میدونید حقیقتش من خودم نساختمش 🤐🤐🤐🤐
بزارید برم از رفیقم بپرسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان