گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

آقا من تصحیح‌گر گوگل نمی‌خوام😭😭😭

فقط دیشب نه ها!! همه مواقع این لامصب اذیتم میکنه😭😭😭😭 تصحیح‌گر کیبورد گوگل رو میگم

 مینویسم «عای ام» مینویسه «علی ام»😢😢😢 بعد نسیم خانوم میگه تو علی‌ای ‌‌میگم نه بابا مسعودم (سید مسعود)

مینویسی «مینویسه» مینویسه «مینویسم»😭😭😭😭 ای خداااااااااا 

الان جملاتی رو که دیشب میزدم رو نگاه میکنم همش باعث ایجاد دیدگاه بد میشه ‌‌...... قشنگ منظورم رو رو برعکس میکنه 

اصلا این کیبرده مسبب سو ظنه 

+++++

مینویسی «عزیز الان میام» مینویسه «عزیز لادن میام» 😭😭😭😭 حالا بیا بگو داری اسم دختر رو میگی یا روغن »»» به نظر من اینا همش کار استکبار جهانیه 🤓🤔🤔🤔🤔

++++++

فک کنم شماها هم با همچین مشکلی روبه‌رو هستید

۱۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
علیرضا امیدیان نسب
۲۲ آذر ۱۱:۵۲
خخخخ حتنا کیبوردتو از گوگل پلی گرفتی
برو کیبورد هوشمند همه کارو دانلود کن مشکلت حل میشه عزیز

پاسخ :

کیبورد هوشمند وای وای اونم همه کاره؟؟😮
بابا این بدتر .... غوز بالا قوز .... هوشمند هم هس همه کاره هم ....این دیگه خیلی ادعاشه دیگه 
حالا با این حرفا از کجا دان کنم
علیرضا امیدیان نسب
۲۲ آذر ۱۱:۵۸
من همین کیبوردو دارم خیلی عالیه میخوای دانلودش نکن مجبورت کردم
برو تو بازار بنویس میاد

پاسخ :

ارومتر بزن 
داداش تو مثل اینکه شوخی سرت نمیشه😂😂😂
خیلی هم تنکیو
علیرضا امیدیان نسب
۲۲ آذر ۱۲:۰۱
شوخی سرم میشه اما زمانو مکانی داره نه اینکه هر زمان شوخی بکنی

پاسخ :

یس 
ابو اسفنج بلاگفانی
۲۲ آذر ۱۲:۰۵
نفرین عامون بر این تصحیح گر!

پاسخ :

لعنت بر تصحیح‌گر گوگل بگو بیش باد 
( ک) شباهنگ
۲۲ آذر ۱۲:۲۸
همون که گفتی درسته ..
کار استکبار جهانیه...

پاسخ :

۱۰۰٪خدا بگم الهی چیکارش این همه خدمات واسمون درست کرده 
کلا 
بدبختمون کرده خدا لعنتش کنه که نداشتم با دود به هم پیام بدین😂😂😂
خدا لعنت کنه ادیسون کافر ملهد زندیق بی‌دین که روشنی آورد خونمون همون چراغ نفتی بس بود
خدا لعنت کنه جمیعا آل رادرفورد و بور و انیشیتین و... 
شیکسون (^_^)
۲۲ آذر ۱۲:۲۸
منکه همون اول غیرفعالش کردم :))
احتمالا دراین زمینه دوستی ندارینا...فقط توی فتوشاپ و اینان...

توی تنظیماتش یه گزینه ای داره برای غیرفعال کردن...Auto correction... ;-)

http://www.howtogeek.com/197047/how-to-turn-off-auto-correction-in-android/

پاسخ :

او تنکیو
اوووووع گرفتم اون رو گفت با استفاده از نرم افزار آدوبی افترافکت ابتدا متحرک سازی رو انجام داد سپس تبدیل به gif کرد
ziba
۲۲ آذر ۱۲:۳۸
کاش فقط به اینا خلاصه بشه...
پیش مامانت تو گوگل میخوای یچیز سرچ کنی کطلمات مشابهی میاره که آب میشی از خجالت خخخخخ

پاسخ :

آره من بهش میگم 
گوگل جان میدونم که همه چیز میدونی 
منم میدونم 
ولی گلم اینجا جاش نیس

مجتبی مطوری
۲۲ آذر ۱۵:۲۳
خوبه تا حالا کتک نخوردی بخاطرش😂

پاسخ :

خخخخخخ اره واقعا
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۲۲ آذر ۱۵:۵۹
اگه مال گوشیه، همینجوریم میشه برش داشتا :/
اگرم مال چیز دیگه ایه؛ من حرفی ندارم @_@

پاسخ :

خودم برشداشتم لامذهب رو☺☺
Evan 😊
۲۲ آذر ۲۱:۳۷
سلام 😀

پاسخ :

سلاااااام ایوان جان
نسیم ...
۲۳ آذر ۰۹:۱۰
عجب... :|

پاسخ :

ملا رجب .... راست میگم خو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان