گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

من الان بیدارم

سلام هیچ کاری باهاتون نداشتم 

فقط می خواستم بگم من الان تنها دیونه ای هستم در سرزمین بلاگستان که ساعت ۲ و نیم بیدارم و سرم تو گوشیس 

 مثل همین یارو پایین چشام مث وزغ شده .... چرا نمی خوابم من😭😭😭😭

 دارم شادمهر عقیلی گووووش میدم

یه جک باحال الان خوندم گفتم به شماها هم بگم 

خخخهخخ هیس آروم خ.      خ.    خ.  

+++++

رفیقمون شرکت "مشاوره امور کسب و کار و درآمدزایی" داره 


بعد امروز زنگ زده بود 200 تومن دستی میخواس! 😑









میخوام برم سردر اون شرکتش ..... 😑😂

+++++

شب همگی متعالی خوب خوابیده باشین امیدوارم

شبا که ما میخواییم / آقا پلیسه هم تو خوابیده / دزدا دارن راه میرن / اون دنبال .....خدا من دارم چی میگم...... فردا امتحان دارم .... دارم هزیون میگم بگیرید بخوابید 

وای زیر پتویم  .... هوا بسیار گرم است ..... لبم خشک شده .... دارم نفس نفس میزنم .... یا حسین شهید 😥😥😥😥 گرم است.... است.... ست...‌ ت

راستی اون کلمات زبان رو فردا که امروز باشه یه دوری کنید حتما ها باشه؟؟؟؟؟

۲۶ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۲:۴۳
منم بیدارم!
منم یه دیوونه دیگه ام توی بلاد بلاگ!

پاسخ :

خوبه احساس تنهایی نمی کنم 
 دوتا شدیم 
خداااااااااا چرا نمی خوابم 😭😭😭😭
راحل نداری؟
آریو هو ع سولوشن؟ 
خودمونو بزنم به خواب چطوریه ؟؟؟ بدنمو گول بزنیم😂😂
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۲:۴۸
راه حل ندارم 😭😭😭

پاسخ :

پستونک هم خوبه فک کنممممم😂😂😂
آخه لامصب امتحان میان ترم دارم

واااای یاد شب کنکور افتادم ... شبش عروسی بود😭😭😭
ایشالله سیاه بخت بشن اون زوج
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۲:۴۹
گول نمیخوره که...
خیلی باهوشه 😎

پاسخ :

خخخهخخ 
بابا دارم هزییییون میگم 
کلن خضعفل میگم 
از ساعت ۱۲ به بعد لیمبیکم میره تو استند بای😂😂😂😂
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۲:۵۳
مگه شما نگفته بودی تا بعد کنکور نمیاید؟! من فکر کردم کنکوری هستین!

پاسخ :

نه بابا دیگه نیستم 😎😎😎
البته فعلا😭😭
فوریت ببینم چی میشه 
خیلی علاقه دارم بهش 
فوریت پزشکی رو میگم
زهرا هستم
۲۲ آذر ۰۲:۵۵
دیووونه ها زیادن :| تو تنها نیستی 

پاسخ :

خخخهخخ بیا یگی دیگه هم اومد😂😂😂 
سلام زهرا خانوم 
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۲:۵۶
خب الان دارین چه رشته ای میخونین؟!

پاسخ :

دانشگاه بزرگ پیااااام نووووور😭😭😭😭 و بگم که اصلا راضی نیستم
ببین فک کنم باهوش ترین دانشجوی کل پیام نور باشم 
استاد زبانش بهم میگه فیساغورس😂😂😂😂
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۰۰
عجب... 😂😂😂
فیثاغورس البته...

پاسخ :

آره همون 
میدونی من رتبی اولینم شد ۴هزار گیر دادم پزشکی
ولی نشدم و دومی هم که افتضاح کردم افتضاح
ببین چه سوزی داره
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۰۵
بله دردناکه... می فهمم...

پاسخ :

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 بینهایت همین شکلکه.تا برسه به خود خدا به دادم برسه
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۰۷
حالا ناراحت نکنین خودتون رو... همه چیز درست میشه...

پاسخ :

آره اگه خدا بخواد اونیکه میخوان بشه.... میگم این آقای شباهنگ هستم که شاعرن اوشون هم بیدارن هنوز الان پست گذاشتن ..... البته اوشون تو وین تشریف دارن .... در بلاد کفر بریم شعرشون رو بخونیم
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۱۰
وب من هنوزم با همون اسم قدیمی جزء پیوند هاتونه!!

پاسخ :

با الان خوبش میکنم دختر حوا
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۱۲
بله شعرشون رو خوندم!

پاسخ :

ا پس من اولی نبودم😢😢
چه بد
( ک) شباهنگ
۲۲ آذر ۰۳:۱۴
سلام   بله منم بیدارم ...
خوش آمدید به بلاد کفر :)

پاسخ :

دیانت تو بلاد کفر سخته استاد عزیز گناه از شما نیس 
😂😂
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۱۶
بلاد کفر!
جناب شباهنگ اونجا چه میکنند؟!

پاسخ :

نمیدونم باید از خودشون بپرسیم 
عای دونت نو!!
( ک) شباهنگ
۲۲ آذر ۰۳:۱۹
اتفاقا اینجا هم گناه کمتره  
هم دیانت بیشتر .. باور کنید 
راست میگم ..

پاسخ :

کمتره نسبت به یه جایی دیگه😂😂 ایران؟؟؟
البته راست هم میگین همچین انسانهای با شعوری داره که حتی واسه ما هم اجازه تبلیغ کردن تشیع رو آزاد کردن
دموکراسیشون رو ایران باید بره لیس بزنه 
بخدا
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۲۰
حرف جناب شباهنگ رو قبول دارم... درست میگین...
( ک) شباهنگ
۲۲ آذر ۰۳:۲۰
در جواب نسیم بانو ..
دارم زندگی میکنم :)

پاسخ :

از طرف من خوشبحالتون 
ما هم از اقوام توی اروپا هستن دختر خالم سوئده حال میکنن

نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۲۶
@جناب شباهنگ
واقعا؟!
خب چرا اونجا؟!

پاسخ :

فک کنم باید بری خصوصی بپرسی
( ک) شباهنگ
۲۲ آذر ۰۳:۲۶
انشاءالله که موفق و شاد باشند 

پاسخ :

شما هم همچنین استاد عزیز و بزرگوار
( ک) شباهنگ
۲۲ آذر ۰۳:۲۷
نسیم بانو .. خودم هم نمیدونم 
ولی خب فعلا اینجا هستم ..
وین ..

پاسخ :

ایشالله ما هم بیاییم اونجا 😂😂
خدایا وین را نسیب ما گردان
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۲۹
:)
امیدوارم همیشه شاد باشین جناب شباهنگ و حال دلتون خوش...

پاسخ :

چه آرزوی شیکی بود😂
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۳۲
جناب گیگول شما اسمتون علی هست آیا؟!

حالا چرا اینقدر دوست دارین برین بلاد کفر؟! :-/

پاسخ :

اسمم مسعود 
سید مسعود در اصل 

مثل اونکه بپرسی چرا میخوای بری بهشت
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۳۸
واقعا تصور شما اینه؟!

بهشت مگه کجاست؟! بهشت میتونه اونجایی باشه که مادرت هست و بهت لبخند میزنه و توی روزای سخت تو رو در آغوش میگیره!
یا اونجایی که یه حرم هست که مامن دلِ تنگِ یه عده آدمِ بی پناهه... یا...

پاسخ :

واقعا ببخشید نسیم خانوم 
نتم قطع شد 
واقعا عذر میخوام یهویی رفتم
)++++(
نندیدی آقای شباهنگ چی گفتن فعلا که اونجان
-+++- 
ما هم اگه بریم ادای این نفرای عاشق وطن رو بازی میکنیم که هوس ایرانشون کرده......
اگر با دید حقیقت‌گرایی نگاه کنی میشه همینی که من گفتم
نسیم ...
۲۲ آذر ۰۳:۴۶
من قصد ناراحت کردن شما رو نداشتم... فقط نظرم رو گفتم!
اگه ناراحت شدید من عذر میخوام...

پاسخ :

نه بابا فحش که ندادین که بخوام ناراحت بشم 😂😂😂😆
علیرضا امیدیان نسب
۲۲ آذر ۰۹:۵۶
عجب بابا خوابتونو تنظیم کنین اینجوری برا خودتون بد میشه

پاسخ :

چشم علیرضا جان 
حسام
۲۸ خرداد ۰۳:۱۸

منم الان بیدارم

ساعت 3:17

حسام
۲۸ خرداد ۰۳:۲۰

کسی الان بیداره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان