گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

ٺݪگرامـــ مــ مـ



با سلام خدمت عزیزان وب سایت گیگول
دوستان اومدم یه چیزی بگم و طبق معمول برم!
ولی چیزی که قصدشو دارم بگم واقعا میارزید بیام و بگم!!

آیا شما هم از ٺݪگرام رنج میبرید؟
عزیزان واقعا چیزی که خیلیامون رو عذاب میده وقتیه که این نرم افزا  و نرم افزارهای مشابه از ما میگیرند و اگر به اون مبتلا بشیم! ترکش کار حضرت فیلیه بوخودا!!
حالا با توجه به این نکته میخوام بگم که چرا با وجود آگاهی از هدر دادن وقت هــی میریم سراغ اینا و حواسمون به زندگیمون نیست؟
نقطه‌ی کور مسئله‌ی ما راحتی دسترسی به این نرم افزاره در کل اگر راحتی نمیبود همه توی فیسبوک و اینا میموندیم.
حالا راحل :
ترک کردن مبتلایان به تلگرام (مثل خودم) راحت نیست (واسه خودم قبلا نبود!😩) + دسترسی راحته و همش افراد ناخواسته بهش سرمیزنن
باید فرآیند استفاده رو سختتر کرد ـــــــــــــــــــــ اما چطور ممکنه؟؟؟
راهکار در وبـــــ سایت تلگرامه

١-شما از همین الان تصمیم جدی بگیرید ڪه تلگرام گوشیتونو حذف کنید
٢-از این به بعد وارد این دامنه شوید : web.telegram.org و از این لاگین شید (این آدرس تلگرام تحت وبـــه)
٣- در پایان کارتون با تلگرامـ بر روی سه نقطه‌ کنار کلیک کرده و لوگ‌اَوت شید

فک کنم در مقابل یه لمس و مالش کوچولو روی آیکون نحس تلگرام این فرآیند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ١٠ ثانیه طول میکشد
توجه کنید که کنار گذاشتن تلگرام به عنوان یک وسیله ارتباطی راحت دیوانگیست ولی استفاده بیش از حد اون جنون محضه!! (مثل من قبل از پیدا کردن این سایت.)
دوستان عزیزم عنایت کنید که واسه اینستا هم نسخه وب طراحی شده و از هین ترفند میتونید واسه اونم استفاده کنید.
منتظر نظرای خوشگلتون هستم

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
خانومِ حدیث :)
۲۰ فروردين ۱۱:۲۷
واسه اونایی که میخوان ترک کنن خوبه  :)
من که نمیخام ترکش کنم *_* 
البته زیاد از حد هم ازش استفاده نمیکنم  :)

پاسخ :

واقعا منیجرینگ تایم حرف اولو میزنه
مجتبی مطوری
۲۰ فروردين ۱۴:۴۱
من که 24 ساعته تو یوتیوب و تلگرام  پرسه میزنم(:
آدرس نسخه ی تحت وب اینستگرام رو میشه بگید؟

پاسخ :

سیر تکاملی منم اینطوری بود تا سوم راهنمایی وبلاگ بعد تو دبیرستان مدیریت فیسبوک از2008 تا 2014 و بعدشم توییت میزدم (واقعا توییت زدن حال میده!!!) 
instagram.com
پاییز شاد
۱۳ خرداد ۱۰:۳۲
 سلام
داداش بالاخره اومدبی و مارو خبر نکردی
منو که شناختی
خونساری بودم پارسال یادته؟

پاسخ :

آره داداش تو خوبی ببخشید این پیامت مال پست قبلی بود ندیده بودم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان