گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

یک فوبیا

هممون در زندگی یک فوبیاهایی داریم

فوبیا و ترس و کابوس در بیداری من بسیار مسخری! 

و اون اینکه با هواپیما از بالا به اقبانوس و دریای بی آب نگاه کنم) واقعا ترسناکه ها خیلی ترسناکه( 

و اینکه ماه بیش از حد به زمین نزدیک بشه



فوبیای مسخره‌ی تو چیه‌؟! 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
Poker Face
۲۲ تیر ۱۲:۲۵
از سوسک میترسم:|

پاسخ :

اینکه فوبیا نیست
( ک) شباهنگ
۲۶ تیر ۱۸:۵۲
 اینکه عشق از دل آدم ها بیرون بره برای همیشه..

پاسخ :

چه شاعرانه 
Sarah Az
۱۱ مرداد ۱۶:۱۶
خیلی فوبیا ها هس ک شاید خودم ندونم ولی سعی میکنم با مثبت اندیشی مهار کنم همون یه ذره ازهر فوبیا رو که شاید داشته باشم

پاسخ :

مثبت اندیشی؟ واقعا قبول داری؟
من در بعضی وارد قبول دارم و در زندگیم خیلی تاثیرگذار بوده
Mohsen Farajollahi シ
۱۴ مرداد ۱۷:۱۹
ارتفاع عدم مورد توجه گرفتن از سوی بعضی افراد سوسک شاخ دار نوع بتا(از اون هایی که گاز اشک آور میدن و مثل چیچی میچسبن از این ورژنا تو شهرا نیست) و خوب خیلی چیزها
+یک فوبیا هست میگن برخی اوقات برخی وقت ها مردم خیال میکنن یک اردک داره بهشون نگاه میکنه فوبیا جالبی هست 

پاسخ :

یاخدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان