گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

با عرض معذرت.....اهل کجایی؟؟؟؟؟؟ لطفا بگین :)

اولا ببینم کابرای وبم اهل کجا هستن :)

برام سوال ایجاد شده که کابرای گیگول اهل کجاها هستن 

همه ایران سرای من است :))) ولی خورآسان من سرای اصلی من است 

عشق من جان من جانان من خورآسان مــــــــــــــــن ، خورآسان مــــــــــن

راستی بعد از اونکه گفتین اهل کجایین

بی زحمت روی عکس زیر هم کلیک کنید اگه تا حالا هنوز فالوم نکردین :)

۳۳ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
ـــــAfsar ـــــ
۱۵ شهریور ۲۰:۴۱
سکرته:|

پاسخ :

اووووو که اینطور :)))))))) ایت ایز سکرت؟ .... بات آی اَم وری ایجر (مشتاق!) فور ایت 
bahar ...
۱۵ شهریور ۲۰:۴۷
(: یه جای دور

پاسخ :

مثلا کجا ؟؟؟؟ بابا عار که نیست بگو بابا 
الان من راحت میگم خورآسونیم ، فخر من فردوسی کبیر ، فخر من استاد فروزانفر ، فخر من ماث (مهدی اخوان ثالث) ..... فخر من خراسان من 
سیّد محمّد جعاوله
۱۵ شهریور ۲۰:۴۷
خوزستان شهرستان شوش

پاسخ :

عالی آبجی منم اونجاس واقعا گرمه واقعا ولی خوب پول توش ریختس :))))
البته البته ماهشهره 
نسیم ...
۱۵ شهریور ۲۰:۴۸
یه جای این مملکت... چه فرقی میکنه...

پاسخ :

یه کمی میکنه ...
.
.
.
.
فرق
پریســآتیـــس (:
۱۵ شهریور ۲۰:۵۰
مازندران (:

پاسخ :

من یه بار اونجا دیدم 5 روز پشت سر هم خورشیدی تابیده نشه .... بخدا :)
رادیو عاشقی
۱۵ شهریور ۲۱:۰۱
تهران

پاسخ :

چه عالی :)
Mackenzy Onassis
۱۵ شهریور ۲۱:۰۵
آسپادانا!

پاسخ :

اوممممم ینی آصفاهانا دیگه ؟ :))))) درود بر شما :)
پریســآتیـــس (:
۱۵ شهریور ۲۱:۱۳
:|

پاسخ :

بابا مگه من چی گفتم میگم یکم مردم آفتاب ندیده ای هستید اینکه خعلی خوبه !
آقای سوژه خوار
۱۵ شهریور ۲۱:۳۰
علاوه بر فردوسی کبیر و اخوان ثالث ٬
استاد سوژه خوار هم خراسانی و مشهدی هستند :))

پاسخ :

درود بر شما عزیزم ... هم هموطن  :)))
نسیم ...
۱۵ شهریور ۲۱:۳۷
هیچ فرقی نمیکنه

پاسخ :

باشه هر چی تو بگی :)) غلط کردم 
(ولی فرق میکنه !)
Mackenzy Onassis
۱۵ شهریور ۲۱:۳۸
خو آخه توی اون نقشه هه این شکلی نوشته بود من فک کردم باید از رو نقشه بگم! D:

پاسخ :

آره واسه همون میگم خوب 
آذربایجان شرقی غربی نداره که 
آذربایجان آذربایجانه دیگه :)))
آبان دخت ...
۱۵ شهریور ۲۱:۴۹
ممنون بابت حضورتون...جعبه دنبال کنندگان رو اشتباها برداشته بودم که الان فعالش کردم :)
محمدرضا زال آقایی
۱۵ شهریور ۲۱:۵۲
هرکانیان :) =)

پاسخ :

waw عالی 
ـــــAfsar ـــــ
۱۵ شهریور ۲۱:۵۳
ههه
خب یکم راهنماایی
جنوب غربیم ولی خوزستان نیستیم


پاسخ :

بابا توی مرز استان که نیستید ..... استان بگو عزیز :)))
پریســآتیـــس (:
۱۵ شهریور ۲۱:۵۶
تو این تابستون والا ڪلی آفتاب دیدیم ، پختیم :)))

پاسخ :

خخخخخخ خوب عادت ندارن خوشبحالتون :))))

ـــــAfsar ـــــ
۱۵ شهریور ۲۱:۵۶
گفتم که سکرته

ممکنه شناسایی بشم:(
فتا حواسش به همه چی هس

پاسخ :

باشه منمخ احترام میزارم .... مگه چیکار میکنی که از فتا میترسی ناقلا؟
ولی واقعا قبول دارم فتا حواسش به همه چیز هس :)
ژله پرتقالی
۱۵ شهریور ۲۲:۰۱
ما واس سر ران هستیم :)))

پاسخ :

دیقین نگرفتم :(
سر ران باز کجاس؟
نکنه کرج رو میگی ؟
ـــــAfsar ـــــ
۱۵ شهریور ۲۲:۰۶
:|
اگه بگم چیکار میکنم که ...

بگذریم

پاسخ :

هکری ؟ 
.
.
.
اشکالی نداره که کلاه سفید باش ... ینی مرد باش :))))
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۱۵ شهریور ۲۲:۲۲
خوراسانو عشق عست 

پاسخ :

ایول :)))))))
به قول کرمونیه  قربون سوادت :))))))
ژله پرتقالی
۱۵ شهریور ۲۲:۲۲
خخخخ نه همون ته رانو میگم ازونجایی که ما سروریم سر رانم هستیم خخخخخ
چه خوب که شما نزدیک امام رضایین پسرم :)))

پاسخ :

ای بابا بازم که گفتی پسرم اصلا تو کی کنکور دادی ؟
نسیم ...
۱۵ شهریور ۲۲:۳۸
خب فرقش چیه؟!

پاسخ :

داره دیگه ... فرهنگ متفاوت ..... نداره ؟
محمدرضا عرفی
۱۵ شهریور ۲۳:۲۸
من اهل خوانسار

پاسخ :

ینی همون آسپادانا دیگه توی اصفهانی؟
خوبس
تا الان فک کنم دوتا اصفهونی داشتیم :))
محمدرضا عرفی
۱۶ شهریور ۰۰:۱۴
راسته لورا معرفت دارن

پاسخ :

بله بله 100% درود بر همه لرستانی های عزیز 
شما لر هستی معذرت فک کردم خوانسار مال استان اصفهانه !
Black Map
۱۶ شهریور ۰۰:۲۴
آتروپاتن

پاسخ :

دوستان یه دوست آذری هم پیدا کردیم به سلامتی :)))
چطوری عزیزم :))
Black Map
۱۶ شهریور ۰۰:۲۷
راستی شما اهل خراسان جنوبی هستین؟

پاسخ :

با آی پیم آره :)))))
محمدرضا عرفی
۱۶ شهریور ۰۰:۲۹
نه من خوانساریم ماله اصفهانه درست گفتی یک دوست دارم لوریه اون خیلی معرفت داره

پاسخ :

هاااا آره آره لرا خعلی باحالن داداشم هم یه رفیق لر داشت خعلی باحالن
محمدرضا عرفی
۱۶ شهریور ۰۰:۳۱
نمیدونم چرا  عاشق وبلاگتونم با این اسم قشنگش
Black Map
۱۶ شهریور ۰۰:۳۲
از کجا فهمیدی با ایپیت زدم خخخخخخخخخخخ

پاسخ :

عزیزم من بدون اینترنت کانتر بازی میکنم با همه هم حرف میزنم (تو همون کانتر) اونوقت میخوای با آی پی چنجر نیام این تو :)))))
ژله پرتقالی
۱۶ شهریور ۱۲:۳۵
چه حساس
باشه من بعد میگم پدر جان خوبه ؟ خخخخخ

پاسخ :

خوب بگو ولی از بس گفتی پسرم یه حس مادری بهت دادم 
میگما راستی نگفتی تو کی کنکور دادی مامانی؟! :))))
ژله پرتقالی
۱۶ شهریور ۱۲:۳۸
خخخخخخخ
دیگه بماند

پاسخ :

واشه :))))
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۱۰
اصفهان کل جهان:))

پاسخ :

باریک :))))
محمد حسن
۱۶ شهریور ۱۸:۰۹
تهران

پاسخ :

اونجا تهرونه لعنتی چی ؟ شوخی نیستش ...... خخخخخ
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۱۶ آذر ۲۳:۰۶
خراسان ^_^

پاسخ :

آره بابا همون اول اول آغاز کار گیگول به دوستان گفتم اهل کجام :)))))
هموطنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان