گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

کمکم کنید

آقا خیلی میرم پای گوشی 

وقتمو خیلی هدر میدم

حقیقتش یه کانال دارم

ینی رو هم بزاری کل وقتشو کلا کلا یه ربع بیشتر کار نداره پست گذاشتن توش 

ولی خیلی خیل بیشتر از این وقتمو میزارم برای کامپیوتر و این خیلی خیلی منو عذاب میده 

فک کنم عین من توی دنیا اصلا وجود نداره 

فردی با آرزوهی بزرگ انرژی بسیار زیاد ولی بسیار حواس پرت 

شاید دوستان عزیز باورتون نشه که من حتی دلم میخواد برای درسایی میخونم فیلم درست کنم از صدای خودم که بعدا گوش بدم ولی اصلا به اونا گوش نمیدوم و همیشه این فیلم برداریام از یه درس نمیه کاره میمونه 

دوستان لطفا یه چندتا راهکار بدین بهم که گوشی رو بزارم کنار :((((گ

-----------

واقعا خیلی سخته بفهمی که داره .قتت به هدر میره ولی بازم :((((((((((

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان