گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

من نفهمیدم....

کسی فهمید که لوگوی سایت من متحرکه؟

چقد از خودم سلیقه بخرج دادم

آیا فهمیدید که لوگوی من متجرکه؟

۶ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
سیّد محمّد جعاوله
۰۷ شهریور ۰۰:۱۷
این یا اون یکی

پاسخ :

هر دوتاش دیگه 
رادیو عاشقی
۰۷ شهریور ۰۰:۲۱
خخخخ الان دیدم
آفرین

پاسخ :

خواهش :)
sec ret
۰۷ شهریور ۰۰:۳۰
عه اینجا روز تولد من تاسیس شده ^__^
درواقع سالگرد تولدم :|
وگرنه الان باید چند روزه باشم :))

پاسخ :

:) الان دییقا چی شد؟ الان!
هاااااااا بسیار خوشحالم که وبم دقیقا در روز تولد شما تاسیس شده ::: خیلی ممنون که به وبم سر زدید :)
محمد
۰۷ شهریور ۰۱:۴۶
چجوری لوگو گذاشتی برا وبت
والا بد نمیشه افراد دیگه ای از آگاهیت استفاده کنن

پاسخ :

به سختی :)
مهیار شجاع
۰۸ شهریور ۰۲:۱۷
میگمااااااااااااا
دیدم هی داره تکون میخوره فک کردم من اشتب میبنم :)

پاسخ :

خخخخخخخ
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۸ شهریور ۱۶:۳۷
به سختی چشامو نیمه باز کردم ولی فهمیدم یه چیزی داره وول میخوره خخخ نگو لوگوی شما متحرکه

ولی خوشکله :)

پاسخ :

چشات خوشگل میبینه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان