گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

نگو تا حالا نکردی :)))))

فقــــــط یه ایرانی میتونه

.

.

.

.

.

.

با ضربه های مکرر به کنتــرل ،

باطری ها رو مجبور به ادامه حیات کنه

نگو تاحالا نکردم 

.

۵ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۸ شهریور ۱۶:۳۴
خخخخ 
باور کن من أین کارو نکردم تاحالا ،،، به جاش باتریارو دراوردم پرت کردم سمت دیوار 
دیوانه نیستم ،،، یکم عصبیم غلط کردن که ادامه حیات نداشته باشن 

پاسخ :

ولی من کردم دیونه هم هستم 
حامد عبدالهی
۰۸ شهریور ۱۷:۰۱
من یکم ظرافت به خرج دادم و باتری رو درآوردم و گاز گرفتم ^_^
باور کن تا چند ماه بعدش کار کرده

پاسخ :

این ظرافت نی دا ، خلاقیته :) خلاقیت 
بین خودمون بمونه من توی آب جوش انداختم هم یه دو سه باری
ولی یه دوسالی هس که شارژر خریدیم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان