گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

نقاشیش... :)

اینم نقاشی گوگولیمون :)

نمره چند میدین بهش؟

گذاشتم ادامه مطلب که وقتی یکی بیا صفحه اصلی الکی لود نشه حجمش بسوزه!

۱۶ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
مَهسا هَسدَم ツ.
۰۹ شهریور ۱۰:۴۰
۱۷ :/

پاسخ :

20 عزیز 20 بچه کشیده!
گناه داره!
po fak
۰۹ شهریور ۱۰:۴۱
من خودم 20! 
اولین باره واسه خودم نظر میزارم :)

پاسخ :

!
Mackenzy Onassis
۰۹ شهریور ۱۰:۵۱
نوزدهو هفتاد و پنج! فقط به خاطر اون ردیف دوم شطرنجیاش! D:
+جالب تر از اینکه برا خودت کامنت میذاری اینه که جوابشم میدی!!!!! O_o

پاسخ :

tnx fr.
دیونه شدم :))))
Golshid Mohammadi
۰۹ شهریور ۱۱:۰۳
هههه چونکه خلاقیت ب خرج دادی 20!!
کامنت میذاری بعد جوابشم میدی جالبه :|

پاسخ :

تنکس عزیز :)
آره میبینی مردم دیونه شدن
Fateme Omidian Nasab (خانــــAliـــوم)
۰۹ شهریور ۱۱:۰۳
نوزده و نودو هشت :))))))

پاسخ :

نمره های دبیرستان :)))))))))))
فاطمه :)
۰۹ شهریور ۱۱:۱۱
این چی هس حالا :)
من 18/5 میدم :)

پاسخ :

تابلوس که تابلوس!!!!
ممنونم 18/5 هم خوبه
محمدرضا زال آقایی
۰۹ شهریور ۱۱:۲۹
12 :)

پاسخ :

نههههههههههههههههه
12 از 12 منظورتون بود دیگه؟
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۹ شهریور ۱۱:۲۹
من نمره تک هم نمیدم به شما .... 

خخخ
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۰۹ شهریور ۱۱:۳۱
من نمره تک هم نمیدم به شما .... 

خخخ

پاسخ :

بسیار ممنون بابت حسن انتخابتون :(
حامد عبدالهی
۰۹ شهریور ۱۱:۴۸
اگه بچه کشیده که باید با زبون خودشون بهش نمره داد
آفلین آفلین
عالی :))

پاسخ :

:))))))
علی صفری
۰۹ شهریور ۱۱:۵۶
16/75
بیشترتلاش کن.

پاسخ :

:( چه بد!
مهیار شجاع
۰۹ شهریور ۱۲:۰۵
خیلی قشنگهههههه
تو یه نقاش حرفه ایی میشی :)

پاسخ :

:) خخخخخخخ
رادیو عاشقی
۰۹ شهریور ۱۳:۵۹
به بچه بگو 
تو میتونى ادامه بده 
کم کم پیکاسو رو میذارى جیب بغل کمال الملک

پاسخ :

خخخخخخ ایول جمله باحالی بود حال کردم 
ژله پرتقالی
۱۰ شهریور ۱۸:۰۲
من 10 میدم
به قول یکی از بزرگان  لذتی که در گرفتن 10 هست در گرفتن 20 نیست
گفتم شمام لذت ببری :)))

پاسخ :

اون جمله رو که دکتر ابوذر نصری نگفتن که؟
ژله پرتقالی
۱۰ شهریور ۱۸:۱۱
نمیدونم دیگه
سوال فلسفی نپرسین لطفا :)

پاسخ :

باشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان