گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

آرزوی من :)

آرزویه هر پدریه که پسرشو تو لباسه دامادی ببینه

.

.

ولی من آرزوم اینه

بابامو تو شلوار لی ببینم

😂😂😁

۲۳ نظر ۱۳ موافق ۰ مخالف
Mackenzy Onassis
۱۰ شهریور ۲۳:۴۵
خخخخ! خوب گفتی!!!!!! 

پاسخ :

:)))))
پریســآتیـــس (:
۱۰ شهریور ۲۳:۴۸
دیوونه :دی

پاسخ :

تنکس فرند :) نظر لفطته :)
رادیو عاشقی
۱۰ شهریور ۲۳:۵۰
خخخخخخ 
ایشالا میرسى به آرزوت

پاسخ :

خخخخخخخخ نه والا آخه نمیاد بهشون :))))))))) ولی بازم آرزومه :)
Fatemeh Omidian Nasab
۱۰ شهریور ۲۳:۵۰
خخخخخخ
منم همیطور

پاسخ :

منم :)
Mackenzy Onassis
۱۰ شهریور ۲۳:۵۴
بابای بنده یه عمویی دارن ایشون شلوار لی میپوشن! بسی دوستش داریم!!!!

پاسخ :

:)
سیّد محمّد جعاوله
۱۰ شهریور ۲۳:۵۷
یادم باشه برام آرزو نکنی تو

خوشم اومد

پاسخ :

:))))))))))))))))))))))))) خیلی ممنونم از یادآوریتون عزیز
نه آخه ببین همون لی داریم جز بابام :(
سیّد محمّد جعاوله
۱۱ شهریور ۰۰:۰۱
لی مال بیگانه اس

پاسخ :

اسرائیل؟ خدا لعنتشون کنه ولی همین موبایل همین فناوری هم مال همین .....ها است 
چیکار کنیم؟
المهدی یأتی
۱۱ شهریور ۰۵:۴۶
عجب آرزویی!!!!
:)))))

پاسخ :

:))))))))))
پسر رویایی
۱۱ شهریور ۰۹:۴۸
من اصلا آرزوندارم.
آرزودارم همیشه توشلوارپارجه ای ببینمش.
خوب بود.

پاسخ :

:))))))) بیا داداش من شو :)))
ژله پرتقالی
۱۱ شهریور ۱۰:۱۳
بابای من گاهی لی میپوشه شما دوس داری بیا شو اخوی ما :))))

پاسخ :

باشه :)
مهیار شجاع
۱۱ شهریور ۱۱:۲۵
خخخخ ایول
من آرزموم اینه بابامو بدون سیبیل ببینم :)))))

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخ
مهیار شجاع
۱۱ شهریور ۱۱:۲۶
*آرزوم :)

پاسخ :

نه بابا آرزوی تو هم هس؟
💕 پسر خوب 💕
۱۱ شهریور ۱۱:۳۶
خخخخخخخخخ
خیلی باحال بود

پاسخ :

خوشحالم خوشت اومد 
آقای سوژه خوار
۱۱ شهریور ۱۱:۴۰
من دیدم :))))))))))))))))))))))

پاسخ :

خخخخخخخخخ
توئیکس | Twiix
۱۱ شهریور ۱۱:۴۷

:))))))

پاسخ :

:-) :-) :-) :-) :-)
محمدرضا زال آقایی
۱۱ شهریور ۱۲:۲۲
بابای ما که همش میپوشه =))

پاسخ :

منظورت آیه دیگه :-)
ـــــAfsar ـــــ
۱۱ شهریور ۱۲:۳۰
ولی من اصلا خوشم نمیاد
چون شلوار پارچه ای بیشتر بهش میاد

پاسخ :

از من هم ولی بی کلاسش بیشتره 
محمدرضا عرفی
۱۱ شهریور ۱۳:۰۱
خخخخخخخخخخخخخ چه جوکی 

رتاستی ممنون میشوم مرا دنبال کنید 
 وبه وبلاگنم سر بزنید 

http://shahrroya.blog.ir/
محمدرضا عرفی
۱۱ شهریور ۱۳:۰۲
خخخخخخخخخخخخخ چه جوکی 

رتاستی ممنون میشوم مرا دنبال کنید 

پاسخ :

:)))) حتما عزیزم دنبالت میکنم
•°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
۱۱ شهریور ۱۳:۳۹
خخخخخخ خیلی باحال بود 

پاسخ :

:)))))))آره
elahe sodagar
۱۲ شهریور ۰۲:۰۵
خخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
زوج مهندس
۱۲ شهریور ۰۸:۲۴
خخخخ!!
عالی بووود
آرزوی من نیییییییییز هست

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان