گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

تست افسردگــــــــــــــــــــــی :(

آیا افسرده اید؟ 

شاید فک میکنید :O

آره......والا.....تستای زیادی در این زمینه وجود داره :)

پرسش نامه دکتر بک یکی از بهترین معیار های روان پزشکی است برای تعیین سطح افسردگی .این پرسش نامه را به دقت بخوانید و به سوال های آن یک به یک پاسخ دهید ....... نمرات اون رو جمع کنید..... نتیجه رو بهم بگین ببینم چطوری هستین :) یا :| یا :( ........ در مجموع این مولفه ها تعیین میکنه که افسرده اید یا نه ... البته بگم که به یه مشت نوشته هم خعلی اعتماد نکنید :))) 

1

 

0 )من غمگین نیستم

 

1) من غمگینم

 

2)غم و غصه از زندگی من دست بر نمی دارد

 

3) دیگر تحمل این زندگی را ندارم

 

2

 

0) من به آینده خوشبینم

 

1)امیدی به آینده ندارم

 

2)احساس می کنم که آینده خوبی در انتظارم نیست

 

3)هیچ روزنه امیدی در زندگی ام نیست

 

3

 

0)من ناکام نیستم

 

1)من از دیگران ناکام ترم

 

2)وقتی به گذشته نگاه می کنم می بینم تمام زندگی ام شکست و ناکامی بوده است

 

3)من یک شکست خورده تمام عیارم

 

4

 

0)مثل گذشته از زندگی ام رضایت دارم

 

1)مثل گذشته از زندگی لذت نمی برم

 

2) از زندگی ام رضایت واقعی ندارم

 

3)از همه چیز و همه کس ناراضی ام

 

5

 

0)احساس گناه و تقصیر نمی کنم

 

1)گاهی اوقات احساس گناه می کنم

 

2)اغلب اوقات احساس گناه و تقصیر دارم

 

3)همیشه احساس گناه و تقصیر در من است

 

6

 

0)انتظار مجازات ندارم

 

1)احساس می کنم ممکن است مجازات شوم

 

2)انتظار مجازات دارم

 

3)مطمئنم مجازات می شوم

 

7

 

0)من از خودم رضایت دارم

 

1)من از خودم ناراضی ام

 

2)از خودم بدم می آید

 

3)من از خودم متنفرم

 

8

 

0)من بدتر از دیگران نیستم

 

1)گاهی از خودم به خاطر خطاهایم انتقاد می کنم

 

2)همیشه به خاطر خطاهایم خودم را سرزنش می کنم

 

3)برای هر اتفاق و حادثه ای خودم را سرزنش می کنم

 

9

 

0)هیچ وقت به خودکشی فکر نمی کنم

 

1) فکر خودکشی به سرم زده ولی هیچ وقت اقدام به خود کشی نکرده ام

 

2)به فکر خودکشی هستم

 

3)اگر بتوانم خودکشی می کنم

 

10

 

0)بیش از حد معمول گریه نمی کنم

 

1)بیشتر از گذشته گریه می کنم

 

2)همیشه در حال گریه کردنم

 

3)قبلا زیاد گریه می کردم اما حال با آن که دلم می خواهد نمی توانم گریه کنم

 

11

 

0)کم حوصله تر از گذشته ام

 

1) از گذشته کم حوصله ترم

 

2)اغلب اوقات کم حوصله ام

 

3) همیشه کم حوصله ام

 

12

 

0)مثل همیشه مردم را دوست دارم

 

1)کمتر از گذشته به مردم علاقمندم

 

2)تا حدود زیادی علاقه ام را به مردم از دست داده ام

 

3)از همه مردم سیر شده ام و دیگر به هیچ کس علاقه ای ندارم

 

13

 

0)مثل گذشته تصمیم می گیرم

 

1)کمتر از گذشته تصمیم می گیرم

 

2)نسبت به گذشته تصمیم گیری برایم سخت تر شده است

 

3) قدرت تصمیم گیری ام را کاملا از دست داده ام

 

14

 

0)جذابیت گذشته را دارم

 

1)نگرانم که جذابیتم را از دست بدهم

 

2) احساس می کنم که جذابینم را روز به روز بیشتر از دست می دهم

 

3)من زشت هستم

 

15

 

0)به خوبی گذشته کار می کنم

 

1) به خوبی گذشته کار نمی کنم

 

2)برای هر کاری مجبورم به خودم فشار بیاورم

 

3)دستم به هیچ کاری نمیرود

 

16

 

0) مثل گذشته خوب می خوابم

 

1)مثل گذشته خوابم نمیبرد

 

2)یکی دو ساعت زودتر از معمول از خواب می پرم و دوباره خوابیدن برایم سخت می شود

 

3)چند ساعت زودتر از معمول از خواب می پرم و دیگر خوابم نمی برد

 

17

 

0)بیشتر از گذشته خسته نمی شوم

 

1)بیشتر از گذشته خسته می شوم

 

2)از انجام هر کاری خسته می شوم

 

3)از شدت خستگی هیچ کاری نمی توانم انجام دهم

 

18

 

0)اشتهایم هیچ تغیری نکرده است

 

1)اشتهایم به خوبی گذشته نیست

 

2)اشتهایم خیلی کم شده است

 

3)تازگی ها هیچ اشتهایی به غذا ندارم

 

19

 

0)اخیرا وزن کم نکرده ام

 

1)تازگی بیش از دو و نیم کیلو وزن کم کرده ام

 

2)تازگی بیش از پنج کیلو وزن کم کرده ام

 

3) تازگی بیش ازهفت کیلو وزن کم کرده ام

 

20

 

0)بیش از گذشته بیمار نمی شوم

 

1) سردرد و دل درد و یبوست دارد اذیتم می کند

 

2)به شدت نگران سلامتم هسنم

 

3)آنقدر نگران سلامت خود هستم که دست و دلم به هیچ کاری نمی رود

 

21

 

0)میل ج.... ام هیچ تغیری نکرده است

 

1) میل ج.... ام تازگی کمتر شده است

 

2)میل ج.... ام خیلی کم شده است

 

3)اصلا هیچ میل ج.... در من باقی نمانده است


منبع داره بخدا!  منبع سایت بیتوته

۱۷ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
مهیار شجاع
۱۳ شهریور ۱۳:۵۰
افسردگی کجا بود :))))))
من افسردگی رو افسرده میکنم اگه افسرده بشم (چقد افسرده)

پاسخ :

::) ایــــــــــول داری ولی عزیز بزار بزرگتر که بشی یه سری مشکلات به وجود میاد واست که از زندگی و همه زیباییاش حالت بهم میخوره اینطوری :(((((((((((((((((((((( با این غلظت 
پسر رویایی
۱۳ شهریور ۱۴:۴۶
1)0
2)0
3)2
4)0
5)1
6)1
7)1
8)1
9)0
10)0
11)2
12)0
13)0
14)1
15)1
16)2
17)0
18)1
19)0
20)0
21)1
14

پاسخ :

حالت خوبه :)
bahar ...
۱۳ شهریور ۱۴:۴۹
(: عای عم افسرده

پاسخ :

نو پرابلم فرند 
اموشنال
تایم پسینگ 
سیّد محمّد جعاوله
۱۳ شهریور ۱۵:۲۶
آهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ببین چقد وضعم خرابه

پاسخ :

هعیییییییییییی :(
ـــــAfsar ـــــ
۱۳ شهریور ۱۵:۵۰
سوالاش زیاده
:/
یکی به جای من حلش کنه

پاسخ :

:)))))))))))))))))))) بابا تو دیگه کی هستی :) بیا من برات حل میکنم
محمد زال
۱۳ شهریور ۱۵:۵۶
اووووووووووو چقد زیاده همش ج =))))))

پاسخ :

آره ولی خوبه واست 
Fatemeh Omidian Nasab
۱۳ شهریور ۱۸:۴۷
فکر نکنم افسرده باشم😁😁😁

پاسخ :

بستگی به خودتون داره 
علی . ج
۱۳ شهریور ۲۱:۴۲
عای عم همیشه پوکر فیس و معمولی :/

پاسخ :

:| :))))))))))))
محمد مهدی
۱۳ شهریور ۲۲:۲۴
افسردگی مال سوسول هاست

پاسخ :

آره داداش اونای که شکم سیرند....
وارتوش !!
۱۴ شهریور ۰۰:۱۳
شدم ۱۴ :)
 
فکر کنم افسرده نیستم نه؟ ^_^

پاسخ :

آره 
پریســآتیـــس (:
۱۴ شهریور ۰۱:۱۳
خسته میشم این همه رو بخونم خب :(

پاسخ :

:))))
آقای سین
۱۴ شهریور ۱۱:۳۶
یه آدم سالمم اینو رو بخونه افسردگی فوق حاد میگیره :))))))))))

پاسخ :

:)))))))) YES
ـــــAfsar ـــــ
۱۴ شهریور ۱۸:۵۳
حل کردید جوابشم بگید

پاسخ :

خب شما بگید نمرتون چند شده :)
ژله پرتقالی
۱۴ شهریور ۱۹:۴۴
من قبلا 2 3 بار اینو حل کرده بودم ولی جوابش خصوصیه :)))

پاسخ :

نوپرابلم آی دونت نید تو یور انسور :))))
حامد عبدالهی
۱۵ شهریور ۲۳:۱۳
جمعش شد 9
خب جوابش کو؟

پاسخ :

جواب چی ؟ بابا  مجموع نمرات بالای 20 بشه یکم افسرده تشریف داری :)))))) 
اما وایستا تا فردا اصل مطلب جواب رو میزارم :)))
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۱۵
چرا همش 0 شد؟
برگه برداشتم ینی شماره بزنما:/
همش صفر شد:/

پاسخ :

ببین منو خعلی حالت خوبه خعلی :)))))))))))))))))))))))))))))))))))) اینجوری :)
Poker Face
۱۶ شهریور ۱۳:۲۸
ببین منو ما از اون ملت الکی خوشیم که به درز دیوار هم میخندیم :)))))))))))))))))))))

پاسخ :

آره والا ...... خندیدن بلد نیستیم .... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان