گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

دیشب.....

 دیشب تو حموم واسه تنظیم آب سرد وگرم اینقدر تلاش کردم که شیر حموم به وای فای همسایه کانکت شد ولی آب ولرم نشد.....

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
سیّد محمّد جعاوله
۱۳ شهریور ۱۰:۳۶
زنگ میزدی گروه امداد ناحیه

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخ
حامد عبدالهی
۱۳ شهریور ۱۱:۲۴
اصن یه وضعیه....
من آب گرمو باز میکنم سرد میاد، آب سردو باز میکنم گرم میاد. هر دو تاشو میبندم بازم هی آب میاد
فکر کنم به یه چشمه ای وصل باشه

پاسخ :

نه بابا تا این حد ...  راستش از ما از این شیرای دو تایی نیست ... از این یکیاس!
زوج مهندس
۱۳ شهریور ۱۱:۴۸
خخخخخخ
:))))))))))

پاسخ :

:))))))))))))
سید مهدی عاشق علی
۱۳ شهریور ۱۱:۴۹
سلام
میخواستی کلی دانلود کنی خب دیگه

پاسخ :

خخخخخخخخخخ تو دیگه کی هستی 
منو دیگه سرکار داری 
مهیار شجاع
۱۳ شهریور ۱۳:۲۳
اخخخخخخخخخخ گفتی
شیر ما که اصن رو مخه ... اول قشنگ تنظیم میشه بعد که زیر دوش هستی داری از گرما لذت میبری یهو سرد میشه :|

پاسخ :

:)))))))))))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان