گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

موافقید یا نه؟

دوستان می‌خواستم نظرتون رو درباره‌ی یه طرح که دارم بدونم:)))

آیا موافق هستید که هر ۴ کلمه از  یه درس از ۵۰۴ لغت انگلیسی رو بزارم؟

ینی تو ۳ روز یه درسش رو تموم کنیم :)

ینی همراهیم می‌تونید بکنید؟

لفتن :))

504

۹ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
نسیم ...
۱۶ شهریور ۱۸:۴۶
خیلی موافقم...

پاسخ :

ممنون :))) پس هر روز یا شب میزارم :))
محمدرضا عرفی
۱۶ شهریور ۱۸:۵۷
من موافقم گیگول جان

پاسخ :

tnx :)
elahe sodagar
۱۶ شهریور ۱۹:۰۳
وووووووععععععععععععععع
زبان
متنفرم

پاسخ :

عاشقش میشی :)
ژله پرتقالی
۱۶ شهریور ۱۹:۱۱
فقط به خاطر اون لفتن آخر خخخخ
من قول میدم سر بزنم ولی قول نمیدم یاد بگیرم :))

پاسخ :

تمبل خعلی تمبلی خداییش :(
ولی بازم ممنون :)
نی لبک ...
۱۶ شهریور ۱۹:۴۵

موافقم...

آفرین...

پاسخ :

خواهش :)))
ژله پرتقالی
۱۶ شهریور ۲۰:۰۶
میدونم :)))
سعی میکنم بیام یاد بگیرم
شمام وسط تدریس یه کم از نمکاتون بذارین وسط آقای پفک نمکی کلمه ها گوشت شه به بدنمون :)))

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخ چشم مادرجان :)))
Poker Face
۱۶ شهریور ۲۰:۲۷
اره اتفاقا خیلی خوبه
کانال اموزشیشم بود با پرونانسیشن و اینا میذاشت ولی خب حجم خیلی بود برا یه روز:/
4تا خوبه:)

پاسخ :

:)))) آره ولی باید هر روز تکرار کنید ... تکرار تکرار تکرار وگرنه هر کسی یه کلمه زبان رو خونده :)
Fatemeh Omidian Nasab
۱۶ شهریور ۲۰:۳۴
خوبهههه
سعی خودم رو برای همراهی میکنم ^___^

پاسخ :

خیلی هم عالی :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان