گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

آغو جان من اینقدر نپرسین :(

بابا همه میگن سایت جدید مبارک سایت جدید مبارک 

آغو اون یه سایت دیگس واسه منظم سازی مطالب 504 لغت که فقط واسه این کار ساخته شده 

این زیری هم لوگوشه اسمشم معلومه که چیه ::: www.504Gigool.blog.ir

۱۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
سیّد محمّد جعاوله
۱۸ شهریور ۲۱:۱۸
باشه
نزن خو 

پاسخ :

:(( نه آخه 
فرناز فرزان
۱۸ شهریور ۲۱:۳۵
خو مبارک باشه مگه چیه؟

پاسخ :

اینو درست کرده بودم واسه 504 بعضیا هی خصوصی میدن مبارک مبارک::((((
ـــــAfsar ـــــ
۱۸ شهریور ۲۱:۳۶
باشه
گریه نکنید:(

پاسخ :

نه میخوام بکنم 
.
.
.
.
گریه 

پسر رویایی
۱۸ شهریور ۲۱:۴۳
آقاجون بایدافق را پیش بگیری وبری وازدست این طایفه راحت شی

پاسخ :

آره میرم تو افق محو شم از دست اینا 
ـــــAfsar ـــــ
۱۸ شهریور ۲۱:۵۱
:|
باشه
بیشتر گریه کنید:/
انقدر گریه کنید...

پاسخ :

خخخخخخخخخ جدی گرفتی :)))))))
حامد عبدالهی
۱۸ شهریور ۲۲:۱۶
راستی سایت جدید مبارک باشه....آخ نه نع...نباشه....خخخ

پاسخ :

:|
حامد عبدالهی
۱۸ شهریور ۲۲:۱۷
خب مبارک نباشه
مبارک نباشه
مبارک نباشه
بیا من سه تاشو پس گرفتم
دوستان مدد کنید شما هم چنتایی رو پس بگیرید شاید دلخوریا بر طرف شد
خخخ

پاسخ :

:)))
فرناز فرزان
۱۸ شهریور ۲۲:۴۱
سایت جدید مبارک باشه ها
مبارک مبارک
آی مبارک مبارک
سایت جدید مبارک
مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک 



پاسخ :

:|
پسر خاله
۱۸ شهریور ۲۳:۱۷
سلام
سایت جدید مبارک^_^
(فحش خیلی بد ندیا^_^)

پاسخ :

همتون بگیییییید خخخخخخخخخخخخخ خعلی باحالید
ژله پرتقالی
۱۹ شهریور ۰۰:۱۳
خخخخخخ حالا من یه چی بگم خوب مگه نمیگین سایت جدیده اون یکی چرا نباید تبریک بگن اونخ ؟ :)
راستی لوگوی سایتتون چه حرکات موزونی داره خخخخ

پاسخ :

نه فک کنم مردم فکر کردن من گیگول رو برداشتم
آره
ـــــAfsar ـــــ
۱۹ شهریور ۰۰:۳۰
:|
آره خیلــــی

پاسخ :

خو نباید بگیرین اصلن زندگی ارزش جدی گرفتن رو نداره :))))
حامد عبدالهی
۱۹ شهریور ۲۳:۰۷
من فقط اومدم بگم
سایت جدید مبارک
 و برم
خخخخ

پاسخ :

خخخخخخخخخخ
وای از دست تو 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان