گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

دوستان یه نظرسنجی دارم لطفا0 همتون بیایین لدفن

دوستان با توجه به اونکه ماهیت وب من طنز هستش و محرم نزدیکه و اکثریت قریب به اتفاق مردم سرزمینمون عزادارند و به نظرم قرار دادن مطالب طنز جایز نیست و از روشنفکر بازی هم بدوره و اکثر افراد دوست نخواهند داشت و نمیخوام وب هم متروکه بشه میخواستم بدونم که به نظر شما واسه محرم چی بزارم؟

من خودم یه چندتایی رو پیشنهاد میدم 

1- با توجه به اونکه میدونم دوستام خیلی باکلاسند 504 لغت زبان رو توی کار دارم 

2- متنای انگیزشی و اینا 

3- عجیب ترین ها 

4- شما هم نظری دارین بگین


 

۲۲ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
Poker Face
۲۰ شهریور ۱۱:۱۱
هم 504 هم انگیزشی و اینا:)
چرا من هر وقت لوگ این میشم همین چنددیقه پیش پست گذاشتی:دی!

پاسخ :

خیلی هم ممنون بابت کامنت
خودش میاد بالا :))
.. in manam
۲۰ شهریور ۱۱:۱۷
گزینه ى ١ 
مطلب درباره ى محرم 

پاسخ :

تنکیو لیدی فور یور کامنت :)
محمد رضا
۲۰ شهریور ۱۱:۲۵
مطالب علمی تخیلی داستان دباره امام حسین ع

پاسخ :

خیلی ممنونم بابت کامنت 
علمی تخیلی درج شد عزیز باشه 
اون درباره امام حسین قبلا پیشنهاد شده :)
پوریا قلعه
۲۰ شهریور ۱۱:۲۷
هرچی قشنگه...

پاسخ :

باشه ممنونم بابت کامنت :)

نی لبک ...
۲۰ شهریور ۱۲:۱۰

ترجمه آیه های قرآنی که آرامش دهنده هستن...

پاسخ :

خیلی ممنون بابت کامنتتون
چشم حتما زیر مطالب محرم میزارم  

رفیق خاموش
۲۰ شهریور ۱۲:۱۳
 فعال باشه خیلی بهترِ خوبه اینجا به قول خودتون متروکه نشه 

 عجیبترینا ,انگیزشی و اینا هر چی دوس داری بذار ما هم دوس داریم :)

پاسخ :

خیلی ممنون بابت کامنت 
(اون انگیزشی اینا!!! داشتم با خودم میگفتم انگیزشی و اینا همون رو نوشتم!!!)
سیّد محمّد جعاوله
۲۰ شهریور ۱۲:۳۳
همه رو که گفتن که
درباره طبیعت بذارید

پاسخ :

ممنو از کامنت سید جان (دقت کردی اولین باره دارم ممنون میشم!!!)
اینم لحاظ میشه
پسر خاله
۲۰ شهریور ۱۲:۳۵
پیشنهاد های خودت عالین

پاسخ :

ممنونم
ولی خوب بود شما هم پیشنهادی میدادی :)
♥سرباز شیعه♥
۲۰ شهریور ۱۲:۳۵
مطالب خواندنی بذار

آیا میدانید فک کنم خوب باشه

پاسخ :

خیلی ممنون بابت کامنت
اونم لحاظ میشه 
میم حا
۲۰ شهریور ۱۳:۱۹
1

پاسخ :

ممنون بابت کامنت
باشه :)
Black Map
۲۰ شهریور ۱۳:۵۷
خب یه چندتا نوحه با آیه های قرانی و روایات خیلی خوب میشه

قالب این وبلاگ رو هم یه جا کپی کن یه قالب هست مال حضرت امام حسیت اون قالب رو بزار

پاسخ :

ممنون از کامنت 
حالا باشه رو قالب فکر میکنم 
Mackenzy Onassis
۲۰ شهریور ۱۳:۵۹
3

پاسخ :

ممنون بابت کامنت 
باشه :)
some one
۲۰ شهریور ۱۴:۰۸
/3

پاسخ :

ممنونم بابت کامنتت
حتما :)
مهیار شجاع
۲۰ شهریور ۱۴:۱۱
عجیب ترین ها خیلی خوبه
داستان های ترسناک :)))


پاسخ :

ممنون بابت کامنت 
حتما لحاظ میکنم (داستان های اجنه خوبه ، شب نتونی بخوابی :))) )
فاطمه :)
۲۰ شهریور ۱۵:۴۳
عجیب ترین ها بزاری خوبه :))

پاسخ :

خیلی ممنونم بابت کامنت
باشه چشم 
Fatemeh Omidian Nasab
۲۰ شهریور ۱۶:۰۱
اینایی که خودت گفتی
با اینایی که تو کامنتا گفتن :))))

پاسخ :

همشون 
ببینم کدوم بیشتر طرفدار داره
Fatemeh Omidian Nasab
۲۰ شهریور ۱۶:۰۳
فقط داستان های اجنه طولانی نباشه تا حوصله ی خوندن باشه ^____^ مرسی

پاسخ :

نههههههههههههه !
حالا که اینوطره باشه میزارم :))) 
فرناز فرزان
۲۰ شهریور ۱۶:۱۶
گزینه یک لطفاً

پاسخ :

ممنون از کامنت
باشه :)
مهیار شجاع
۲۰ شهریور ۱۹:۱۸
عالیهههههههههه من عاشق ترس ام :)

پاسخ :

ینی شما هم میخوای از جن بنویسم؟

حامد عبدالهی
۲۰ شهریور ۲۲:۰۳
گزینه 1 و 3
متشکرم

پاسخ :

ممنون بابت کامنت
باشه 
فقط باورم نمیشه اینقدر 504م لوو باشه!
روشنفکر
۲۳ شهریور ۱۸:۲۷
یه چن تا داستان سکسی هم میزاشتی خیلی بهتر بود.

پاسخ :

آقای محترم پیام آوران کویر ، مستر روشنفکر خجالت بکش داداش من هکرم میشناسمت(ذاحت شناساییت کردم) خخخخخخخ
به بابات میگم
بی ادب
بنویس که اینا میمونه :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان