گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

Flo Rida - Girls Mine

سلام یه آهنگ توپ از گروه فلوریدا
شاید باورتون نشه ولی اولش میخواستم شب به گلستان تنهای داریوش رفیعی رو بزارم :))ولی اینو گذاشتم
فوق العادس ولی الان گوش ندین بزارید شب گوش بدین 
ولی خواهشا گوش بدین
من اینو وقتی حالم بده میزارم بعد به طاها و دانیال (بچه هامونن ، البته سوء تفاهم نشه که شده من خودم مجردم اینا نوه هامونن!) بالا پایین میپرن خعلی خوشم میا:))
برای دانلود آهنگ Girls Mine فلوریدا روی عکس زیر کلیک  کنید 
خیلی ترسناک بود قیافه خواننده عوض کردم :)))




ولی خداوکیلی آهنگش لایک داره
۷ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
رادیو عاشقی
۲۴ شهریور ۰۰:۳۴
واقعا که موزیک تو مُخى بود👎

پاسخ :

نه بابا دیسلایک :(
مشکل اینه شب گوش دادین
حالا صبح تجویز میکنم 
سیّد محمّد جعاوله
۲۴ شهریور ۰۰:۳۵
من دنبال اینا نیستم

پاسخ :

چشم آقا 
لیمو :)
۲۴ شهریور ۰۰:۴۱
خب چرا به بیچاره میگی نحس :-))))
دانلود.کردم ولی هنوز گوش ندادم
جالبه بچه داری:-) فکر میکردم مجردی

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخ
بچه چیه بابا؟من هنوز عشقم ندارم چه برسه بچه
اصلا قصد این کارو ندارم :)))))
prophet of freedom
۲۴ شهریور ۱۰:۲۰
عجب آهنگ قشنگی بود.راستشو بگو از کجا آوردی؟!!

پاسخ :

از تو اینترنت :))))
ژله پرتقالی
۲۴ شهریور ۱۹:۱۳
خخخخخخخخ
چه کیفی میده مجردی و نوه ها خوش بگذره :))))))))))

پاسخ :

واقعا :))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان