گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

چالش من

دوستان عزیز گیگولی خیلی خیلی مممممنونم و متشکر و قدرمند و تنکووارم که بابت بازگشت غرور آفرین دوباره بعد از ۳ماه بهم پیام دادین (که میدونم با توجه به اینکه وقتی نگذشته و تبریکات و تهنیات هنوز ادامه داره و چه اعتماد به نفسی دارم من!!فرض کنید اینا رو با یه نفس گفتم)  و خلاصه این یه قوت قلب بسیار مقویه و کار آمده


می خوام یه خبر بهتون بدم


همونطور که از قبل مستحضرید میدونید که گیگول از تک بعدی بودن بدش میاد و دنبال نوآوریه یه بخش جدید و باحال اضافه کردم به اسم خلاصه‌ی «چالش من»  که توضیحات رو با کلیک منوی بالا با همین اسم میتونید بخونید 

امیدوارم یه چالش رو دریافت کنم ..... بین خودمون باشه به دوستم گفتم چالش امروز چیه؟.... فک میکنید چی گف؟...... گفت من جورابامو گم کردم تو گوگل نوشتم جورابامو کجاس ... جواب نداد ‌‌.... حالا مونده این گوگل به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟

۰ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان