گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

یه عالمه جک + صدای گیگول

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻬﻢ ﺷﻨﺎ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﺍﺩ ﮔﻔﺖ: ﺣﺎﻻ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﻋﻘﺒﺘﻮ ﺗﮑﻮﻥ ﺑﺪﻩ!! 😐









ﻣﻦ: 😳

ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺟﻠﻮ: 😳

ﭘﺎﻫﺎﯼ ﻋﻘﺐ: 😳

ﻓﺪﺭﺍﺳﯿﻮﻥ ﺷﻨﺎ: 😳

قوﺭﺑﺎﻏﻪ: 😳

ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺣﻤﺎیت ﺍﺯ ﺩﻭﺯﯾﺴﺘﺎﻥ: 😳

جراتم ندارم چیزی بگم 😭😭

به حول و قوه الهی پاهای عقبمو تکون دادم دیگه... 😂

-----------

‏تو پاکستان وارد هر شهری که میشی نوشته: 

🤔😐







به شهر انتحاری پرور و انفجار طلبِ فلان خوش آمدید😂 😂

-----------------

😂 یارو با مامورای 110 .دعواش میشه


میزنه یکیشونو میکشه

  


فرار میکنه ….


چند ساعت بعد زنگ میزنه 110 میگه :


می بینم که 109 تا شدین !!!!😂😂

----------------

دیروز بابام اومد اتاقم در زد گفت : اجازه هست بیام تو ؟




منم گفتم نه الان وقت ندارم …







آره دیگه خونه ما اینجوریاس ؛ فقط قراره آخر هفته بزرگای فامیل بیان خونمون جمع بشن بابامو قانع کنن که لااقل اجازه بده تو حیاط چادر بزنم 😜😂😂

-------------------

آخرین باری که پدر ومادرم به من افتخار کردن مال زمانی بود که

.

.


.

.

.

تونستم جیشمو نگه دارم 😎👍🏻

بعداز اون دیگه موفقیت چشمگیری نداشتم 😐😂😂

-------++++++++++++

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﺷﻐﻞ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ کی داره !؟

ﺍﻭﻥ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ ﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﺷﺎﺷﯿﺪﻥ ﻣﻠﺘﻮ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺗﻘﻠﺐ ﻧﮑﻨﻦ





ﯾﻌﻨﯽ ﺑﻬﺶ ﭼﯽ ﻣﯿﮕن؟ شاﺵ ﺑﯿﻦ؟ شاش بان؟ ﺷﺎﺵ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ؟ ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺷﺎﺵ؟ دیده بانِ شاش 😂😂😂

++++++++++++

یه بارم رفتم کافه, گفتم آقا من کافه زیاد رفتم ولی کافه شما ناموسن خیلی تاریکه! چشم، چشمو نمی‌بینه. 






گفت برق رفته داداش😂

++++++++++++++

یارو به رییسش میگه :

امروز قراره پدر بشم میشه کمی زودتر برم؟


رییس میگه: باشه عزیزم برو؛


 


فردا رییسش میگه:

خوش قدم باشه به ..سلامتی پسر بود یا دختر؟


یارو میگه نمیدونم که ، 


9 ماه دیگه معلوم میشه   😐

+++++++++++

ﺩﻭﺳﺖ دختر ممد: ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺭﮊﯼ ﮐﻪ

ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﯼ ﺷﺎﺭﮊ ﻧﺸﺪ. 😫

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ممد: ﮔﻮﻩ ﻧﺨﻮﺭ پس چرا ﻣﻦ ﺯﺩﻡ؛ شارژ شد... 😲😁😂

+++++++++++++++++

آیا میدانید انار چقدر خاصیت داره؟؟





خیلی😑😐

شایدم حتی بیشتر..

😁😂😜

++++++++++

یه همسایه داریم 



مطمئنم وقتی میره سلمونی و ازش میپرسن چطوری بزنم میگه:






برین توش!😂😂😕😐





شاد باشین .... لایک و نظر فراموش نشه اینم صدای گیگول در ۲ ثانیه

هر وقت خواستین بیاییم تو این صدا تو ذهنتون باشه :)



۵ نظر ۸ موافق ۰ مخالف
mohsen faraj(sampadi💪)
۱۷ آذر ۲۰:۳۴
دمت گرم داداش مردیم از خنده xD

پاسخ :

سلامت باشی داداش😎
رادیو عاشقی
۱۷ آذر ۲۱:۲۲
خوب بود 
یکم خندیدم
موفق باشى جناب گیگول👍

پاسخ :

سلامت باشی دوست عزیز 😄😄😄
نسیم ...
۱۸ آذر ۱۵:۴۵
😂😂😂

پاسخ :

😀😀
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۲۰ آذر ۱۷:۱۷
خخخخخ جکا خیلی باحال بود مخصوصا اولی :))

چرا صدارو چونو کرده بودی؟ D:

پاسخ :

آره خعلی صدامو ریز کرده بودم با یه نرم افزار به اسم voice chang 
آره فک کنم املاش همینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان