گیگول

❤مرکز اشتراک گذاری لحظات خوش با هم❤

انگلیسی بسته اول (پاکت وان!!!)

دوستان عزیز انگلیسی دوست سلام 

این بستو رو آماده کردم و بسیار بسیار با دقت مطاله کنید لطفا 

هر کلمه ای هم که ننوشتم شما بگینبهتون بگم 

و بدونید که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود 

ادامه مطلبو بزنید برید بخونید حال کنید :)

۱۳ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
رادیو عاشقی
۲۱ آذر ۰۸:۴۰
خیلى خوبه
آفرین 
موفق باشى👍

پاسخ :

سلامت باشی 
+++++++
فقط به دوستانتان بگین که نتایج تحقیقات نشون داده که اگه خوبی کنی بعدا نتیجه کار مثبتت رو میبینی 
از جهت دیگه تعداد بالای افراد انگیزه‌ای من رو هم برای ادامه کار افزایش میده 
قول میدم اگه افراد زیاد بشن 2000 کلمه رو یادتون بدم که کنکور که سهله با همونا بتونین مقاطع بالاتر رو درنوردین
خانومِ حدیث ^_^
۲۱ آذر ۰۹:۱۴
ایول گیگول: )
موفق باشی  ^_^

پاسخ :

سلامت باشی لیدی جان 
+++++++
فقط به دوستانتان بگین که نتایج تحقیقات نشون داده که اگه خوبی کنی بعدا نتیجه کار مثبتت رو میبینی (صرفا یه اطلاع رسانی کوچولو در وباتون)
از جهت دیگه تعداد بالای افراد انگیزه‌ای من رو هم برای ادامه کار افزایش میده 
قول میدم اگه افراد زیاد بشن 2000 کلمه رو یادتون بدم که کنکور که سهله با همونا بتونین مقاطع بالاتر رو درنوردین
نسیم ...
۲۱ آذر ۰۹:۵۰
اصلا حرف نداره 😊
وبتون هم لینک شد

پاسخ :

خیلی ممنون 
و دوم اینکه قابل شما رو نداره
+++++++
فقط به دوستانتان بگین که نتایج تحقیقات نشون داده که اگه خوبی کنی بعدا نتیجه کار مثبتت رو میبینی (صرفا یه اطلاع رسانی کوچولو در وباتون)
از جهت دیگه تعداد بالای افراد انگیزه‌ای من رو هم برای ادامه کار افزایش میده 
قول میدم اگه افراد زیاد بشن 2000 کلمه رو یادتون بدم که کنکور که سهله با همونا بتونین مقاطع بالاتر رو درنوردین
آرزو ﴿ッ﴾
۲۱ آذر ۱۱:۴۰
خوب بود 
خداقوت
ممنون :)

پاسخ :

خیلی ممنونم بابت کامنتت 
خواهش میکنم 
+++++++
فقط به دوستانتان بگین که نتایج تحقیقات نشون داده که اگه خوبی کنی بعدا نتیجه کار مثبتت رو میبینی (صرفا یه اطلاع رسانی کوچولو در وباتون)
از جهت دیگه تعداد بالای افراد انگیزه‌ای من رو هم برای ادامه کار افزایش میده 
قول میدم اگه افراد زیاد بشن 2000 کلمه رو یادتون بدم که کنکور که سهله با همونا بتونین مقاطع بالاتر رو درنوردین
ابو اسفنج بلاگفانی
۲۱ آذر ۱۱:۵۲
اینا چیه گیگول؟ قضیه چیه؟ فحش که ندادی تو پستت بهم ها؟! خیالم راحت؟

پاسخ :

خخخخخ ابوالسفنج جان اینا رو درست کردم که علاه بر آوردن لبخند یه چند کلمه زبان هم دور هم یاد بگیریم
خخخخخ نه فحش نیس😂😂😂😂 از شوخی گذشته استا بای استاپ باهامون بیا جلو ببین زبانت چه غوغایی میکنه
ابو اسفنج بلاگفانی
۲۱ آذر ۱۳:۱۴
الان دقیقا میشه شرح بدی لبخندش کجاست؟ من کلا با زبان مشکل دارم. ولی خب اینا فقط یک سری لغت و یک سری معنی هستن. زیرش هم که یک سری لغت و یک سری مثال انگلیسی هست و تعریف اون واژه به انگلیسی.
لبخندش کجاست ولی نمیدونم. میشه شرحش بدی؟

پاسخ :

عزیز دلم به پستای دیگم نگاه کن اکثرا جگند 
به همین جهت اینو میگم .... گرفتی؟ 
ینی به غیر جک و خنده به یه درد دیگه بخوره
لیمو :)
۲۱ آذر ۱۴:۴۷
دانلود کردم مرسی

پاسخ :

خواهش میکنم 
امیدوارم بدرد بخور بوده باشه
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۲۱ آذر ۱۴:۵۵
اووو ای ول بابا :))
تو هم مثه اون یکی همشهری که خعلی به فکر درسی :))
من فقط به فکر درس نیستم D:

پاسخ :

خب اشتباه میکنی عزیز من باید باشی
درس خوندن سکوی پرتاب تا بشی یه خانوم دکتر یا مهندس
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۲۱ آذر ۱۴:۵۶
وووییه اون گیگولو چه به سختی ورآوردی گذاشتی رو عکسا D:
:))

پاسخ :

خخخخخ آره اون گیگولو رو به سختی ور اوردم
منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
۲۱ آذر ۱۴:۵۶
وووییه اون گیگولو چه به سختی درآوردی گذاشتی رو عکسا D:
:))

پاسخ :

چند دفه مینویسی؟😂😂
خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
۲۱ آذر ۱۵:۴۵
خیلی هم عالی
سپااس

پاسخ :

خواهش میکنم و خیلی ممنون بابت کامنتت

علیرضا امیدیان نسب
۲۱ آذر ۱۹:۵۱
افرین گیگول
حالا تو دختری یا پسر

پاسخ :

خواهش میکنم عزیز دل 
پسرم همشهری جان 
شما نفر ۵۰ امی به صورت جدی که جنسیتم رو ازم میپرسی
محمدرضا زال آقایی
۲۱ آذر ۲۲:۰۷
:)

پاسخ :

الان این ینی خیلی خوشحالی یا خوشحالی قابل وصف نی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
سلام به گیگول خوش آمدید ....

اینجا در تاریخ 1395/6/2 درست شده...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان